Cautare

Concursuri didactice

Universitatea Titu Maiorescu anunță scoaterea la concurs în semestrul I al anului universitar 2017-2018 a următoarelor posturi didactice și de cercetare vacante, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, publicate în Monitorul Oficial al României nr. 1646, Partea a III-a, din 24 noiembrie 2017, după cum urmează:

 

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE 

Departamentul de Psihologie și Psihoterapie 

  • Conferențiar universitar, poziția 13, disciplinele: Hipnoză clinică și eriksoniană; Psihologie clinică și psihosomatică; Psihologia cuplului și sexualității.
  • Lector universitar, poziția 14, disciplinele: Tehnici proiective; Introducere în psihanaliză II; Psihodiagnoză II.
  • Lector universitar, poziția 23, disciplinele: Metodologia cercetării psihologice; Practică de specialitate.
  • Asistent universitar, poziția 24, disciplinele: Fundamentele psihologiei II; Practică de specialitate.
  • Asistent universitar, poziția 29, disciplinele: Fundamentele psihologiei I; Psihologia familiei.

 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE SOCIALE, POLITICE ȘI UMANISTE 

Departamentul de Comunicare, Limbi Străine și Relații Publice

  • Lector universitar, poziția 7, disciplinele: Comunicare verbală și non-verbală; Tehnici de redactare; Editare în limbaje specializate; Semiotică; Redactarea materialelor de relații publice.
  • Lector universitar, poziția 8, disciplinele: Introducere în publicitate; Strategii și tehnici în relațiile publice; Campanii de relații publice; Creativitate în relații publice și publicitate.
  • Lector universitar, poziția 9, disciplinele: Elaborarea unui produs de relații publice cu ajutorul calculatorului; Elaborarea unui produs de relații publice cu ajutorul mijloacelor audio-video; Strategii de comunicare eficientă în relații publice; Relații publice sectoriale.

 

FACULTATEA DE FARMACIE

Departamentul Farmacie 

  • Conferențiar universitar, poziția 12, disciplinele: Legislație farmaceutică; Bioetică și deontologie farmaceutică; Tehnologie farmaceutică I.
  • Lector universitar, poziția 25, disciplinele: Industria medicamentului și biotehnologii farmaceutice; Matematică aplicată în farmacie; Practică de specialitate V.
  • Asistent universitar, poziția 34, disciplinele: Botanică farmaceutică (citologia și morfologia plantelor); Botanică farmaceutică (sistematică).

 

FACULTATEA DE INFORMATICĂ

Departamentul de Informatică 

  • Lector universitar, poziția 16, disciplinele: Logică matematică și computațională; Fundamentele algebrice ale informaticii.
  • Lector universitar, poziția 17, disciplinele: Comerț electronic; Baze de date.

 

FACULTATEA DE MEDICINĂ DENTARĂ 

Departamentul Disciplinelor de Specialitate Medicină Dentară 

  • Asistent universitar, poziția 65, disciplinele: Materiale dentare; Materiale utilizate în tehnica dentară; Sănătate orală.

 

FACULTATEA DE MEDICINĂ 

Departamentul Disciplinelor Preclinice 

  • Conferențiar universitar, poziția 12, disciplinele: Histologie.
  • Conferențiar universitar, poziția 15, disciplinele: Genetică medicală; Genetică.
  • Șef de lucrări, poziția 24, disciplinele: Biochimie.
  • Șef de lucrări, poziția 31, disciplinele: Farmacologie.

 

Departamentul Disciplinelor Medico-Chirurgicale și Profilactice 

  • Conferențiar universitar, poziția 78, disciplinele: Urologie; Îngrijiri calificate în specialități chirurgicale (II).
  • Conferențiar universitar, poziția 79, disciplinele: Sănătate publică și management sanitar; Sănătate publică. Managenet sanitar; Principii de management al calității în sănătate.
  • Șef de lucrări, poziția 107, disciplinele: Îngrijiri calificate în specialități chirurgicale (I); Tehnici minim invazive în protezarea valvulară (TAVI).
  • Șef de lucrări, poziția 108, disciplinele: Îngrijiri calificate în chirurgie; Chirurgie minim invazivă; Abilități în manopere chirurgicale (modul II); Abilități în manopere chirurgicale (modul I).
  • Șef de lucrări, poziția 109, disciplinele: Promovarea sănătății și educație pentru sănătate; Oftalmologie.
  • Șef de lucrări, poziția 111, disciplinele: Reumatologie.
  • Șef de lucrări, poziția 113, disciplinele: Profilaxie și epidemiologie; Boli infecțioase și epidemiologie; Boli infecțioase.
  • Șef de lucrări, poziția 114, disciplinele: Sănătate publică și management; Boli infecțioase; Epidemiologie clinică.
  • Șef de lucrări, poziția 116, disciplinele: Managementul carierei în asistența medicală; Semiologie medicală.

 

FACULTATEA DE FINANȚE-BĂNCI, CONTABILITATE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR 

Departamentul de Finanțe și Administrarea Afacerilor 

  • Lector universitar, poziția 10, disciplinele: Managementul relațiilor cu furnizorii; Managementul relațiilor cu clienții; Managementul calității; Management.

 

FACULTATEA DE ASISTENȚĂ MEDICALĂ TÂRGU JIU 

Departamentul de Asistență Medicală Generală 

  • Lector universitar, poziția 8, disciplinele: Igienă; Radiologie și imagistică medicală; Psihologie medicală.
  • Lector universitar, poziția 12, disciplinele: Obstetrică-ginecologie (Îngrijiri calificate în obstetrică și ginecologie); Principii de chirurgie laparoscopică, abilități și manopere chirurgicale; Deontologie medicală; Bioetică.
  • Lector universitar, poziția 13, disciplinele: Ortopedie-traumatologie (Îngrijiri calificate în ortopedie-traumatologie și ortopedie pediatrică); Fiziopatologie.
  • Lector universitar, poziția 16, disciplinele: Psihiatrie – sănătate mintală (Îngrijirea pacientului cu tulburări în sfera sănătății mintale și a psihiatriei); Morfopatologie.

 

FACULTATEA DE DREPT ŞI ŞTIINŢE ECONOMICE TÂRGU JIU 

Departamentul de Drept Public și Drept Privat 

  • Lector universitar, poziția 10, disciplinele: Drept administrativ (1); Drept administrativ (2); Drept civil aprofundat; Procedura contravențională; Victimologie.

 

INSTITUTUL DE CERCETĂRI ȘTIINȚIFICE MEDICALE „ACADEMICIAN NICOLAE CAJAL” 

  • Cercetător științific gradul I, poziția 1, domeniul în care se încadrează postul: Medicină.

 

 

CALENDARUL SESIUNII DE CONCURSURI:

 

Perioada de înscriere: 24 noiembrie 2017 – 23 ianuarie 2018 

Perioada de susținere a probelor de concurs: 07 februarie 2018 – 09 februarie 2018

Comunicarea rezultatelor: 12 februarie 2018 

Perioadă de contestații: 12 februarie 2018 – 16 februarie 2018

 

Depunerea dosarelor de concurs în vederea înscrierii la concurs se face personal de către candidați la sediul Rectoratului Universității Titu Maiorescu din București, strada Dâmbovnicului nr. 22, Sector 4, etaj I, Serviciul Resurse Umane-Salarizare, după cum urmează: 

  • În perioada 24 noiembrie 2017-29 noiembrie 2017, între orele 900-1600.
  • În perioada 04 decembrie 2017-21 decembrie 2017, între orele 900-1600.
  • În perioada 27 decembrie 2017-29 decembrie 2017, între orele 900-1600.
  • În perioada 03 ianuarie 2018-23 ianuarie 2018, în zilele lucrătoare, între orele 900-1600.

 

 

LISTA DOCUMENTELOR CE TREBUIE DEPUSE LA DOSAR ÎN VEDEREA ÎNSCRIERII LA CONCURS:

Formularele actualizate pentru concursul curent pentru documentele marcate cu asterisc se ridică exclusiv de la Serviciul Resurse Umane-Salarizare. Copiile documentelor solicitate trebuie să fie certificate pentru conformitate cu originalul de către personalul Serviciului Resurse Umane-Salarizare. Dacă un candidat prezintă copii legalizate, acestea sunt acceptate.

 

  1. Copertă*
  2. Cererea de înscriere la concurs*, semnată de candidat, care include declarația pe proprie răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar.
  3. Extras din Decizia Rectorului* de numire a comisiei de concurs.

Acte de identitate, acte de studii și declarații

  1. Copie a cărții de identitate sau a pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului.
  2. Copie a certificatului de naștere.
  3. Copii de pe documente care atestă schimbarea numelui (certificat de căsătorie etc.), dacă este cazul.
  4. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor: copie a diplomei de doctor (față-verso) sau atestatul de recunoaștere sau echivalare a acesteia, emis de MEN.
  5. Rezumatul tezei de doctorat, în limba română și într-o limbă de circulație internațională, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă. Formatul tipărit trebuie să fie semnat de candidat.
  6. Copii ale altor diplome și documente care atestă studiile candidatului: diplomă de bacalaureat sau atestat de recunoaștere, diplomă de licență și supliment la diplomă/foaie matricolă sau atestat de recunoaștere, diplomă de master și supliment la diplomă/foaie matricolă sau atestat de recunoaștere, certificate de perfecționare a formării profesionale etc. (față-verso).
  7. Copie după dovada absolvirii unui program de formare psihopedagogică ce permite exercitarea profesiei de cadru didactic în învățământul superior sau dovada că este înscris la cursurile unui astfel de program sau o declarație prin care candidatul se angajează ca, în cazul în care va reuși la concurs, să urmeze și să absolve un astfel de program în maximum doi ani de la angajarea în Universitate* (în cazul candidaților la postul de asistent universitar, precum și în cazul candidaților la posturi superioare, care provin din afara învățământului universitar).
  8. Copii care atestă deținerea titlurilor medicale în specialitatea postului, cerute pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea unui post în învățământul superior din domeniul Medicină sau Medicină Dentară sau Farmacie, cu excepția posturilor de la disciplinele care nu au corespondent în rețeaua Ministerului Sănătății și cele de la disciplinele preclinice.
  9. Declarație pe proprie răspundere* a candidatului că nu se află în nici una dintre situațiile de incompatibilitate prevăzute la Art. 130 (1) lit. b) din Legea nr. 1/2011.
  10. Declarație privind opțiunea pentru calitatea de titular în raport cu Universitatea Titu Maiorescu.*

Avize medicale

  1. Adeverință de evaluare psihologică din care să rezulte că este apt să desfășoare activitate didactică în învățământul superior eliberată de un cabinet de specialitate.
  2. Certificat medical eliberat de medicul de familie, din care rezultă că este apt să desfășoare activitate didactică în învățământul superior.

Experiență profesională

  1. Copie de pe cartea de muncă, pentru perioada de până la 01.01.2011, sau adeverință sau adeverințe de la locurile de muncă*, pentru perioada de după 01.01.2011, din care să reiasă perioadele de angajare și ocupațiile deținute.
  2. Adeverință de la unitatea sanitară care atestă experiența profesională medicală* până la data înscrierii la concurs, pentru ocuparea unui post în învățământul superior din domeniul Medicină sau Medicină Dentară sau Farmacie, cu excepția posturilor de la disciplinele care nu au corespondent în rețeaua Ministerului Sănătății și cele de la disciplinele preclinice.

Activitate profesională și de cercetare

  1. Fișa de autoevaluare* a îndeplinirii standardelor minime necesare și obligatorii pentru înscrierea la concurs, în format tipărit (și semnat) și în format electronic (în format PDF obținut prin conversia fișierului Word sau Excel).
  1. Curriculum vitae* al candidatului (EUROPASS) în format tipărit (și semnat pe fiecare pagină) și în format electronic (în format PDF obținut prin conversie a fișierului Word sau Excel), care trebuie să cuprindă:
    1. informații despre studiile efectuate și diplomele obținute;
    2. informații despre experiența profesională și locurile de muncă anterioare;
    3. informații despre proiectele de cercetare – dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect și granturile obținute, în cazul în care există astfel de proiecte sau granturi, indicându-se pentru fiecare sursa de finanțare, volumul finanțării și principalele publicații sau brevete rezultate;
    4. informații despre premii sau alte elemente de recunoaștere a contribuțiilor științifice ale candidatului.
  1. Lista de lucrări* publicate, în format tipărit (semnată de candidat) și în format electronic (în format PDF obținut prin conversie a fișierului Word sau Excel), care va fi structurată astfel:
    1. titlurile a maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi  relevante pentru realizările profesionale proprii, care sunt incluse în format electronic în dosar și care se pot regăsi și în celelalte categorii de lucrări enumerate mai jos;
    2. titlul tezei sau tezelor de doctorat;
    3. titlurile brevetelor de invenție și a titlurile de proprietate industrială;
    4. titlurile cărților și capitolelor din cărți;
    5. articole sau studii in extenso, publicate în reviste din fluxul științific internațional principal;
    6. publicații in extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferințe internaționale de specialitate;
    7. alte lucrări și contribuții științifice sau, după caz, din domeniul creației artistice sau sportive.
  1. Prezentarea celor mai semnificative rezultate profesionale anterioare și planul de dezvoltare a carierei universitare și științifice; documentul cuprinde maximum 10 pagini și este semnat de candidat.
  2. Maximum 10 lucrări ale candidatului, în format electronic, selecționate de acesta și considerate a fi relevante pentru realizările profesionale proprii; dacă lucrările nu sunt disponibile în format electronic, vor fi prezentate în forma materială.
  3. Cursul/suportul de curs pentru fiecare dintre disciplinele de predare specifică postului didactic pentru care se înscrie la concurs, în format tipărit sau/și în format electronic, elaborat de candidat.
  4. Dovada achitării taxei de înscriere la concurs.

 

Candidatul înscris la concurs depune la sediul departamentului sau institutului de cercetare din care face parte postul scos la concurs setul complet de lucrări, format din câte un exemplar/copie din fiecare lucrare trecută în lista de lucrări din dosarul de concurs, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înaintea desfășurării primei probe a concursului. 

Dosarul de concurs se depune direct de către candidat la sediul Serviciului Resurse Umane-Salarizare al UTM. Piesele din lista de mai sus se prezintă într-un dosar cu coperte de plastic sau într-un biblioraft, în funcție de volumul acestora, cu respectarea strictă a ordinii din listă. La dosarul de concurs se atașează, într-o folie de plastic, un CD în cinci copii cu întreg conținutul acestuia, ca primă piesă a dosarului. CV-ul, Fișa de autoevaluare și Lista de lucrări se vor atașa pe CD în format PDF, obținut prin conversie a fișierului Word sau Excel. Pentru înscrierea la concurs se iau în considerare numai dosarele care conțin toate piesele enumerate mai sus. 

Candidații la posturile de conferențiar universitar trebuie să includă în dosarul de concurs cel puțin trei nume și adrese de contact ale unor personalități din domeniul respectiv, din țară sau din străinătate, din afara UTM, care au elaborat scrisori de recomandare privitoare la calitățile profesionale și științifice ale candidatului, precum și scrisorile respective, semnate de către autor, în original sau scanate. 

Candidaţii la posturile de profesor universitar/Cercetător științific gradul I trebuie să includă în dosarul de concurs cel puţin trei nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul respectiv din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare privitore la calităţile profesionale și științifice ale candidatului, precum și scrisorile respective, semnate de către autor, în original sau scanate. În cazul domeniilor științifice cu specific românesc, scrisorile pot proveni și din partea unor personalităţi din domeniul respectiv din România, din afara UTM. 

Pentru a putea participa la concurs, până la încheierea perioadei de înscriere candidaţii trebuie să aibă la dosarul de concurs scrisorile de recomandare menţionate mai sus. 

Metodologia de ocupare a posturilor didactice și de cercetare vacante a Universității Titu Maiorescu poate fi consultată aici. Informațiile privind descrierea posturilor scoase la concurs, atribuțiile postului, salariul minim de încadrare la momentul angajării, calendarul concursului, tematica probelor de concurs ș.a. pot fi consultate pe pagina web jobs.edu.ro a Ministerului Educației Naționale, începând cu data de 18 decembrie 2017.