Sesiunea de Comunicări Științifice pentru Studenți

Invităm comunitatea de studenți și de cadre didactice din Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor să participe la ediția din acest an a Sesiunii de Comunicări Științifice Studențești care va avea loc în zilele de 20 Mai 2017, între orele 09.00 – 14.00, la sediul facultății noastre din București, Calea Văcărești, nr. 189, sector 4, Corp M.

 

Pentru înregistrare și orice alte informații suplimentare, vă rugăm să contactați coordonatorul acestui eveniment, Lect.univ.dr. Oana Claudia Ionescu, e-mail: oanaclaudia.ionescu@gmail.com.

 

Vă aşteptăm!

 


 

Atelierele de Antreprenoriat

Conferinţa Internaţională pentru Studenţi şi Elevi

„Economia Verde: provocări, constrângeri şi oportunităţi”

(Green Economy: chellanges, constraints and opportunities)

 

Conducerea Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti, vă invită să participaţi la a XXIV-a ediţie a Conferinţei Internaţionale pentru Studenţi şi Elevi „Economia Verde: provocări, constrângeri şi oportunităţi” (Green Economy: chellanges, constraints and opportunities).

Evenimentul va avea loc în data de 28 noiembrie 2016, între orele 10.00 – 16.00, la sediul facultăţii noastre din Bucureşti, Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Corp M. Participanţii (elevi, studenţi, coordonatori ştiinţifici) vor primi diplome şi/sau adeverinţe de participare.

Conferinţa este o excelentă oportunitate pentru un schimb constructiv de idei privind aspectele economice şi socio-umane ale economiei verzi, o temă de maximă importanţă şi actualitate. În acelaşi timp, conferinţa stabileşte un cadru de dialog şi colaborare între reprezentanţi ai mediului universitar şi liceal, între actuali şi potenţiali viitori studenţi.

Referenţii ştiinţifici vor selecta cele mai valoroase lucrări prezentate în cadrul conferinţei pentru a fi publicate într-o revistă indexată în baze de date internaţionale.

Termene limită pentru participare:

  • 20 noiembrie 2016 – trimiterea lucrării în extenso
  • 22 – 25 noiembrie 2016 – notificarea de acceptare a lucrării este trimisă de către organizatori

 

Pentru înregistrare şi orice alte informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi coordonatorul acestui eveniment, Lect.univ.dr. Oana Claudia Ionescu, e-mail: oanaclaudia.ionescu@gmail.com.

Programul detaliat al conferinţei va fi trimis tuturor participanţilor în 26 noiembrie 2016.

Vă aşteptăm!

 

 


 

Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor împreună cu COFACE România, prin Centrul de Excelență pentru Creșterea Calității Învățământului Superior Economic, îți oferă perspectiva angajării încă din timpul facultății!

CONSULTANT TELEFONIC


 

Centrul de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic (CECCISE), impreuna cu Facultatea de Finante-Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor organizează workshopul “Servicii de performance advertising pentru afacerile online: Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads“

 

Centrul de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic (CECCISE), impreuna cu Facultatea de Finante-Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Titu Maiorescu organizeaza un nou seminar din seria Workshop eCommerce. Tematica pe care o propunem: “Servicii de performance advertising pentru afacerile online: Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads“.

Trainerii acestui eveniment sunt:

  • Valentin Ştirbu – Programmatic Media Manager, Prometheus Programmatic
  • Răzvan Mottok – Social Media and Marketing Manager, Republica BIO

 

Data: 19 Mai 2016
Ora: 14.00
Locaţia: Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Bucureşti – sediul Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor, corp M, sala M208

Ne propunem să discutăm despre:

  • Administrarea conturilor de Google AdWords/LinkedIn sau a unei pagini de Facebook/LinkedIn;
  • Campanii de marketing realizate prin Google AdWords/LinkedIn Ads/Facebook Ads;
  • Campanii de retargeting pe Google AdWords/Facebook Ads;
  • Campanii integrate de Google AdWordsFacebook Ads si Linkedin Ads;
  • Display ads: bannere, linkuri, video;
  • Sponsored ads: întrebari, sondaje, aplicaţii, evenimente;
  • Sponsored updates;
  • Mesaje postate de parteneri.

 

Platformele social media oferă o multitudine de oportunităţi companiilor care doresc să îşi creeze o reputaţie solidă în mediul online. Cu o strategie bine gândită, campaniile de marketing derulate în mediul online devin principalii  vectori de generare a lead-urilor, de convertire a acestora în clienţi şi, mai cu seama, de menţinere a publicului ţintă implicat şi interesat de o afacere.

Fie că vorbim despre Google AdWordsFacebook AdsLinkedIn Ads – principalele servicii de performance advertising – companiile din mediul online pot derula campanii de marketing dinamice şi eficiente, al căror scop principal este dorinţa de a prezenta produsele și serviciile unui public cât mai larg, având drept rezultat final transformarea acţiunilor utilizatorilor în prospecți sau clienţi.


 

Ciprian Stancu va susține conferinţa “Afacerile şi comerţul electronic. Studiu de caz: REPUBLICA BIO” la Workshop eBusiness

Republica Bio Workshop


 

O noua promoție a cursului de Sisteme ERP, „Organizare, Productivitate și Control. Administrarea afacerii utilizând sistemul informatic integrat Pluriva ERP” organizat la Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor

 

O noua promotie a cursului de Sisteme ERP, „Organizare, Productivitate si Control. Administrarea afacerii utilizand sistemul informatic integrat Pluriva ERP”, a sustinut examenul de absolvire in luna aprilie 2015. Acesta este singurul curs de sisteme informatice ERP organizat in cadrul facultatilor economice din Romania. Cursurile de Sisteme ERP pentru Studentii Facultatii de Finante – Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor – Universitatea „Titu Maiorescu” au fost sustinute de catre mai multi manageri de proiect de implementare ERP – Pluriva si s-au desfasurat saptamanal, pe intreg anul universitar 2014 – 2015. Studentii participanti la curs au invatat cum sa utilizeze un sistem ERP in cadrul departamentelor unei firme, cum sa foloseasca rapoartele de business furnizate de sistemul informatic pentru a extrage informatii despre afacere si cum sa ia decizii bazate pe date corecte.

Absolventii cursului au primit diplome de absolvire din partea Pluriva, producator al sistemului integrat de gestiune Pluriva ERP, si a Facultatii de Finante – Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor. Examenul final s-a desfasurat sub forma unei probe practice, in care studentii au efectuat anumite operatiuni in sistemul ERP.

Pe tot parcursul anului universitar, studentii au avut acces online la sistemul ERP, pe o instanta de lucru creata si configurata special pentru acest curs. Seminariile au acoperit procesul de implementare si configurare a unei solutii IT integrate intr-o firma romaneasca, incepand de la necesitatile de afaceri ce conduc la decizia implementarii si pana la obtinerea de rapoarte de afaceri. Participantii la curs au obtinut o viziune de ansamblu asupra implementarii si utilizarii unui sistem ERP intr-o companie: atat aspecte teoretice, pentru fixarea notiunilor principale, cat si cunostinte practice, legate de folosirea aplicatiei in activitatea de zi cu zi. Seminariile au inclus studii de caz de la implementari reale, finalizate cu succes la clienți din Romania, explicate detaliat de catre Project managerii Pluriva ERP.

Toti absolventii acestui curs vor beneficia in perioada urmatoare de un internship in cadrul companiei Pluriva, iar cei care vor dovedi competente avansate in utilizarea si configurarea aplicatiilor de business destinate clientilor vor fi angajati.

Vizitati site-ul companiei Pluriva pentru mai multe detalii: http://www.pluriva.com/noutati/studentii-cursului-de-sisteme-erp-organizat-de-pluriva-au-sustinut-examenul-de-absolvire/


 

A doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM)

Pe data de 5 decembrie 2014, începând cu ora 16:00, va avea loc ce-a de-a doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM) organizate de agenția Beans United, alături de partenerii săi HubSpot si Centrul de Excelență pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic al Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universității TituMaiorescu din Bucureşti.
Intitulat “Cum să generezi leaduri B2B calificate prin inbound marketing” seminarul se adresează profesioniștilor de marketing și vanzari precum si top managementului companiilor B2B care doresc să își crească vânzările, orientând marketingul companiei către nevoile clientului.
Pe parcursul acestui seminar, participanții vor vedea în ce constă inbound marketingul, care sunt rezultatele obținute de companiile care au adoptat această filosofie și cum pot face trecerea la inbound în 2015.
Participarea este gratuită, în baza locurilor disponibile.

 

UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU, ÎMPREUNĂ CU DEPARTAMENTUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII, MEDIUL DE AFACERI ȘI TURISM, DIN CADRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI, ORGANIZEAZĂ O SESIUNE DE INFORMARE

Universitatea Titu Maiorescu, împreună cu Departamentul Pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, din cadrul Guvernului României, organizează o sesiune de informare privind:
  • Programele naționale cu finanțare nerambursabilă de la bugetul de stat, adresate cu precădere tinerilor;
  • Proiectul ”Locuri de muncă subvenționate pentru TINEri”.
Speakeri:
  • Andreea Severa, Sef Birou “Romania HUB”;
  • Cristian Laudoniu, Consilier Biroul “One Stop Shop”.
Evenimentul va avea loc miercuri 3 decembrie 2014, ora 9, la sediul Universității Titu Maiorescu, din București, sector 4, Calea Văcărești, nr.189, corp M, sala 204.
Acest eveniment este adresat în special tinerilor, elevi, studenţi, absolvenţi.
 
Intrarea este liberă.
 

Vă aşteptăm!

 


 

UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU, ÎMPREUNĂ CU DEPARTAMENTUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII, MEDIUL DE AFACERI ȘI TURISM, DIN CADRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI, ORGANIZEAZĂ O SESIUNE DE INFORMARE

 

Universitatea Titu Maiorescu, împreună cu Departamentul Pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, din cadrul Guvernului României, organizează o sesiune de informare privind:

  • Programele naționale cu finanțare nerambursabilă de la bugetul de stat, adresate cu precădere tinerilor;
  • Proiectul ”Locuri de muncă subvenționate pentru TINEri”.

Evenimentul îi va avea ca invitaţi speciali pe:

  • Florin Nicolae Jianu – Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri și Turism;
  • Eugen Orlando Teodorovici – Ministrul Fondurilor Europene;
  • Mirela Iovu – Vicepreședinte CEC Bank;
  • Dorin Bodea – Director general Result Management, expert în dezvoltarea culturii și practicilor antreprenoriale.

Evenimentul va avea loc luni 27 octombrie 2014, ora 10, la sediul Universității Titu Maiorescu, din București, sector 4, Calea Văcărești, nr.189, corp M, Aula Magna.

Acest eveniment este adresat în special tinerilor, elevi, studenţi, absolvenţi.

Intrarea este liberă.

Vă aşteptăm!


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE, ÎMPREUNĂ CU BEANS UNITED, ORGANIZEAZĂ O SERIE DE 3 WORKSHOP-URI DESPRE MARKETING-UL ON-LINE

Universitatea Titu Maiorescu, prin Facultatea de Ştiinţe Economice, împreună cu Beans United, organizează o serie de 3 workshop-uri despre Marketing-ul On-line.

Workshop-urile vor avea o tematică diferită şi se vor desfăşura după următorul program:

3 aprilie 2014 : Totul despre SEO (Search Engine Optimization)
•    Ce este SEO
•    Evoluţia tehnicilor de optimizare
•    SEO tehnic
•    Cuvinte cheie
•    Content Marketing
•    Optimizarea on-page
•    Linkbuilding & Digital PR
•    Măsurarea rezultatelor & ROI

7 aprilie 2014 : Social Media pentru mediul de afaceri
•    Rolul reţelelor de socializare
•    Social Media în România
•    Strategii de Social Media
•    Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn pentru mediul de afaceri
•    Principiile unei comunitati
•    Cum masori rezultatele

28 aprilie 2014 : Publicitatea digitală
•    Cum functioneaza publicitatea platita
•    Google Network, Facebook si LinkedIn
•    PPM, PPC, PPL, PPS
•    Studiu de caz
•    Metrici in publicitatea platita

 

Speakerul evenimentului: ANDREEA MOISA, Managing Director la Beans United

Sesiunile de lucru vor avea loc la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice, din Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti – Corp M, astfel:

  • 3 aprilie 2014: sala M204, orele 14.00;
  • 7 aprilie 2014: sala M207, orele 14.00;
  • 28 aprilie 2014: sala M207, orele 14.00.

La eveniment sunt aşteptaţi să participe studenţii şi elevii interesaţi de marketing-ul on-line.

Intrarea este liberă.

Evenimentul este realizat cu sprijinul Centrului de Excelenţă pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic.


 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ

A XXI-A EDIȚIE A SESIUNII DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE PENTRU ELEVI ȘI STUDENȚI


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ BURSA LOCURILOR DE MUNCĂ – MĂSURI ACTIVE DE OCUPARE

MARȚI, 8 APRILIE 2013 – ORELE 10:00



ANUNȚ IMPORTANT

În data de 27.02.2014, Facultatea de Ştiinţe Economice din Bucureşti organizează workshop-ul cu tema “Eşti pregătit pentru interviul de angajare?”

Tematica evenimentului:

  • Recomandări practice în privinţa carierei;
  • Alegerea şi verificarea angajatorului;
  • Pregătirea pentru interviu;
  • Întocmirea CV-ului.

Invitat: Cristina ANESCU – Director Departament Resurse Umane, Romanian International Bank

Evenimentul va avea loc la ora 16.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice din Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti, Corp M, sala M102.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Centrului de Excelenţă pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic

Persoană de contact:

Vasilciuc Bogdan-Gabriel
Prodecan – Facultatea de Ştiinţe Economice

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE DIN UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU
DEMAREAZĂ PROIECTUL
“FII AMBASADOR ŞI PROMOVEAZĂ FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE”

 

Proiectul se adresează elevilor de liceu care doresc să se implice în activităţi de voluntariat.

CE TREBUIE SĂ FACI?

  • promovezi în cadrul comunităţii de elevi din liceul tău activităţile extracurriculare organizate la Facultatea de Ştiinţe Economice;
  • te implici în programe de dezvoltare pentru studenţi şi elevi;
  • te implici în organizarea de evenimente dedicate studenţilor şi elevilor;
  • participi la evenimente de interes pentru studenţi şi transmiţi informaţiile acumulate în cadrul comunităţii de elevi din liceul tău;
  • participi la studii de piaţă realizate pentru orientarea în carieră a tinerilor.

CU CE TE ALEGI?

  • vei fi ambasador maiorescian şi ai şansa să te faci remarcat în liceul tău;
  • înveţi despre marketing şi promovare în mediul online;
  • participi gratuit la toate evenimentele organizate în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice (workshopuri, festivaluri etc.);
  • apartenenţa la un grup format din lideri, studenţi ce prezintă interese comune cu tine;
  • ai posibilitatea de a efectua internshipuri în cadrul unor companii;
  • vei beneficia de diplome de participare.

 

Dacă te-am convins, te rugăm să ne trimiţi un CV la adresa bogdan.vasilciuc@www.utm.ro şi o scurtă motivaţie pentru care doreşti să FII AMBASADOR AL FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE ECONOMICE.


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ 
UN PROGRAM DE PREGĂTIRE A EXAMENULUI DE BACALAUREAT 2014 LA DISCIPLINELE MATEMATICĂ ŞI ECONOMIE 
PENTRU ELEVII DIN LICEELE BUCUREŞTENE

 

Conform tradiţiei din ultimii ani, Facultatea de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu organizează un program de pregătire a examenului de Bacalaureat 2014, pentru elevii de liceu care doresc să susţină probele la disciplinele Matematică şi Economie.

Activităţile de pregătire vor fi susţinute de cadre didactice ale facultăţii noastre, cu experienţă pedagogică şi implicate în activităţi specifice ciclului liceal.

Aceste activităţi nu presupun costuri din partea elevilor şi se vor desfăşura într-o atmosferă agreabilă, mobilizatoare, lipsită de stresul şi presiunea cauzate de evaluare şi notare.

Prin aceste întâlniri ne propunem:

  • rezolvarea de subiecte ce alcătuiesc modele de teste specifice probei;
  • tratarea succintă a conţinuturilor teoretice care stau la baza fiecărui enunţ în particular;
  • claritatea expunerii şi a redactării rezolvării;
  • clarificarea unor probleme specifice la care elevii au semne de întrebare;
  • acumularea de cunoştinţe, acoperirea unor lipsuri, însuşirea de tehnici şi metode necesare în rezolvarea subiectelor.

 

 Programul activităţilor: 

Data

Disciplina

Ora

 

Data

Disciplina

Ora

20.01.2014

Economie

16 – 18

21.01.2014

Matematică

16 – 18

27.01.2014

Economie

16 – 18

28.01.2014

Matematică

16 – 18

03.02.2014

Economie

16 – 18

04.02.2014

Matematică

16 – 18

17.02.2014

Economie

16 – 18

18.02.2014

Matematică

16 – 18

24.02.2014

Economie

16 – 18

25.02.2014

Matematică

16 – 18

10.03.2014

Economie

16 – 18

11.03.2014

Matematică

16 – 18

17.03.2014

Economie

16 – 18

18.03.2014

Matematică

16 – 18

24.03.2014

Economie

16 – 18

25.03.2014

Matematică

16 – 18

31.03.2014

Economie

16 – 18

01.04.2014

Matematică

16 – 18

07.04.2014

Economie

16 – 18

08.04.2014

Matematică

16 – 18

14.04.2014

Economie

16 – 18

15.04.2014

Matematică

16 – 18

28.04.2014

Economie

16 – 18

29.04.2014

Matematică

16 – 18

05.05.2014

Economie

16 – 18

06.05.2014

Matematică

16 – 18

12.05.2014

Economie

16 – 18

13.05.2014

Matematică

16 – 18

19.05.2014

Economie

16 – 18

20.05.2014

Matematică

16 – 18

26.05.2014

Economie

16 – 18

27.05.2014

Matematică

16 – 18

02.06.2014

Economie

16 – 18

03.06.2014

Matematică

16 – 18

 

Locaţia:

Facultatea de Ştiinţe Economice – Universitatea Titu Maiorescu
Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Bucureşti
Corp M, etaj 1, Sala M106

Conducerea Facultăţii de Stiinţe Economice îşi exprimă convingerea că, după promovarea examenului de bacalaureat, participanţii la acest program de pregătire ne vor călca pragul în calitate de studenţi, pentru formarea lor ulterioară în domeniile „finanţe şi bănci”, „contabilitate şi informatică de gestiune” şi „administrarea afacerilor”.

Detalii suplimentare despre această iniţiativă puteţi găsi şi pe internet, la adresele: www.utm.ro sau www.facebook.com/utmsteco.

Persoană de contact:

Lect.univ.dr. Bogdan Vasilciuc
Prodecan – Facultatea de Ştiinţe Economice
Universitatea Titu Maiorescu

 


 

WORKSHOP

“Tehnologii colaborative pentru activităţi de birou. Studiu de caz: Google Drive”

Facultatea de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu organizează în zilele de 3 şi 4 decembrie 2013 un workshop cu tema “Tehnologii colaborative pentru activităţi de birou. Studiu de caz: Google Drive”.

Teme de discuţie:

  • Crearea şi distribuirea de chestionare în mediul online;
  • Colectarea, gestionarea şi prelucrarea electronică a datelor;
  • Facilităţi pentru accesarea şi partajarea resurselor în cadrul echipelor de lucru virtuale;
  • Utilizarea tehnologiei “Cloud Computing” folosind servicii gratuite.

 

Programul workshop-ului:

  • Marţi – 3 decembrie 2013, orele 12.00
  • Miercuri – 4 decembrie 2013, orele 14.00

 

Locaţia: Facultatea de Ştiinţe Economice – Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti Corp M, sala 208

Invitat: Vlad Rădulescu

Sunt invitaţi să participe la acest workshop studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu, studenţi ai altor facultăţi, precum şi alte persoane care doresc să afle despre locul şi rolul tehnologiei Google Drive, ca instrument de business.

 

VINO ŞI TU!


MASA ROTUNDĂ

“Universitatea şi Angajatorul – o echipă pentru calitatea educaţiei în ştiinţe economice”

Facultatea de Ştiinţe Economice a Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti, organizează Masa Rotundă cu tema Universitatea şi Angajatorul – o echipă pentru calitatea educaţiei în ştiinţe economice. Evenimentul va avea loc miercuri, 4 decembrie 2013, în Sala Sentaului Universităţii Titu Maiorescu din Str. Dâmbovnicului, Nr. 22, etaj 5, Sector 4, Bucureşti.

Manifestarea reuneşte personalităţi academice, reprezentanţi ai mediului de afaceri, ai organizaţiilor studenţeşti şi neguvernamentale şi ai instituţiilor publice, directori ai instituţiilor de învăţământ liceal şi specialişti în resurse umane.


Facultatea de Ştiinţe Economice, din nou în topul clasamentului realizat de Ministerului Educației Naționale privind ierarhizarea programelor de studii

Conform unui clasament publicat de MEN, privind ierarhizarea programelor de studii organizate de universitățile acreditate din sistemul național de învățământ conform art. 193 din Legea educației naționale nr. 1/2011 și prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 789/2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare în scopul clasificării universităților și ierarhizării programelor de studii:

  • Universitatea Titu Maiorescu ocupă primul loc în clasamentul universităţilor private din ţară, pe locul al II-lea în clasamentul universităţilor din Bucureşti care oferă programe de Contabilitate şi Finanţe, după ASE, şi pe locul al III-lea pentru programul Administrarea Afacerilor.
  • Programul de studii universitare de licenţa Contabilitate este al II-lea în topul celor mai bune programe derulate la universităţi din Bucureşti şi primul în cadrul universităţilor private din ţară.
  • Programul de studii universitare de licenţă Finanţe este al III-lea în topul celor mai bune programe derulate la universităţi din Bucureşti şi al II-lea în cadrul universităţilor private din ţară.

ANUNȚ IMPORTANT

Facultatea de Științe Economice a deschis un Centru de Studii Suport pentru învățământ la distanță la Curtea de Argeș pentru programul de studii de licență în specializările:

  • Contabilitate și Informatică de Gestiune
  • Finanțe-Bănci

 

Adresa: Curtea de Argeș – Bd. Basarabilor nr. 15 – Grupul Școlar Agricol (lângă Mănăstirea Argeșului)

Persoană de contact: Mihai Barbu – telefon: 0741.999.761

Email: utm_centru_ag@yahoo.com


 Universitatea Titu Maiorescu a obținut locul II la ediția a IV-a a Crosului Ecologiștilor

Studenta Simona Bucur (Facultatea de Științe Economice București) a obținut locul II la ediția a IV-a a Crosului Ecologiștilor, la care au mai participat studenți din Universitatea București, Universitatea Ecologică din București, Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” din București, precum și elevi din mai multe licee bucureștene.



Seminar științific – invitat prof.univ.dr. IPEK GURSEL TAPKI, KADIR HAS ÜNIVERSITESI, TURCIA

Miercuri 22 Mai 2013 de la orele 12.00, FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE din Bucureşti organizează un seminar ştiinţific cu tema: “Game Theory and Business Strategy”.

Invitat este doamna profesoară IPEK GURSEL TAPKI de la Universitatea KADIR HAS din TURCIA.

Vă aşteptăm la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice, din Calea Văcăreşti, Nr.189, Sector 4, Bucureşti, Corpul M, Sala 204

Invităm să participate la acest eveniment toţi studenţii şi masteranzii Universităţii Titu Maiorescu!


Serile de antreprenoriat de la TM Club Cafe

Vino joi la TM Club Café, sa afli cum sta treaba cu antreprenoriatul! Si de la cine altcineva decat Radu Ioan Tudorache – matematicianul-antreprenor?

Un antreprenor get-beget, de-a patra generatie, el e cel mai in masura sa iti dea raspunsuri la orice intrebari ai avea, oricat de incuietoare! Ba chiar te provocam sa ridici chestiuni cat mai originale la Q&A si te premiem pentru asta!

Partea culturala a serii va fi animata de muzica (live) a anilor în care Steve Jobs crea primul computer – Scorpions, Creedence, Beatles – si secvente din filme celebre care au avut ca subiect succesul in antreprenoriat!

Vino sa discutam pe marginea antreprenoriatului, cea mai noua si promitatoare directie pentru tinerii din secolul XXI si poate, curand, o decizie pe care o vei lua chiar tu in cariera!

Tombola si concursurile surpriza vor fi ingrediente gustoase :)

Data desfășurării: 23.05. 2013. Ora: 18:00. Locația: TM Club Cafe, Universitatea Titu Maiorescu – Str. Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, statia de metrou Timpuri Noi, autobuz 133.

Pe cine aşteptăm: elevi de liceu, studenţi, tineri absolvenţi.

Detalii şi înscriere: luiza@eventologii.com

Acces in limita a 100 de locuri: 50 RON – consumaţie inclusă/ pentru grupuri de elevi insotiti de profesor 10 RON/elev.


Seminar stiintific – invitat prof.univ.dr. RESUL AYDEMIR, KADIR HAS ÜNIVERSITESI, TURCIA

În data de 22 Aprilie 2013, invitatul Facultății de Științe Economice, prof.univ.dr. RESUL AYDEMIR, de la KADIR HAS UNIVERSITESI din Turcia, a susținut o prelegere cu tema “Managing in Competitive, Monopolistic andMonopolistically Competitive Markets”.


WORKSHOP CU TEMA
“OPORTUNITĂȚI ȘI AMENINȚĂRI ALE MODIFICĂRILOR INTERVENITE ÎN LEGISLAȚIA FISCALĂ ȘI CONTABILĂ”

Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Titu Maiorescu din Bucureşti are deosebita plăcere de a vă invita la workshop-ul „Oportunități și amenințări ale modificărilor intervenite în legislația fiscală și contabilă” ce va avea loc în data de 12 aprilie 2013, ora 14:00.

La eveniment şi-au confirmat prezenţa specialiști de renume din cadrul Ministerului Finanțelor Publice și ANAF. Lucrările workshop-ului vor cuprinde dezbateri cu privire la  închiderea exercițiului financiar 2012 și întocmirea Situațiilor financiare, precum și la modificările legislative în impozitarea venitului microîntreprinderii, impozitarea profitului, TVA la încasare, deducere TVA pentru protocol, combustibil achiziționat pentru autoturisme etc.

Pentru detalii, vă rugăm consultaţi invitația ataşată, precum și programul și tematica workshop-ului.

Acest workshop va fi desfășurat la sediul Universității Titu Maiorescu din București, Calea Văcărești, nr. 189, corp M.

Având în vedere numărul limitat de locuri disponibile, vă rugăm să vă înscrieţi pentru participare transmițând formularul anexat completat si copia OP-ului reprezentând plata taxei de participare la adresa: workshop.economic@prof.utm.ro

Vă mulţumim,Comitetul de organizare Workshop Fiscalitate 2013

Facultatea de Științe Economice

Universitatea Titu Maiorescu din București


SEMINAR ȘTIINȚIFIC

Profesorul Xavier Galiegue de la Universitatea din Orleans, Facultatea de Drept, Economie și Gestiune a susținut un seminar științific cu tema “Myth and facts about Environmental Innovation and Green Growth”, joi, 04 aprilie 2013, începând cu orele 16.


 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ ÎN PERIOADA 1-3 APRILIE 2013
“FESTIVALUL DE TEATRU, MUZICĂ ȘI DANS” – EDIȚIA I

Partenerii nostrii pentru acest eveniment sunt:

  • Colegiul Economic Viilor
  • Liceul Tehnic R.A.T.B.
  • Colegiul Naţional de Informatică Tudor Vianu
  • Colegiul Naţional Ion Creangă
  • Şcoala Superioară Comercială Nicolae Kretzulescu
  • Colegiul Teoretic Dimitrie Bolintineanu

Spectacolele sunt organizate impreuna cu elevii liceelor partenere, si vor fi prezentate dupa urmatorul program:

  • Luni, 1 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru, muzica si dans — prezentat de elevi Colegiului Economic Viilor si Liceul Tehnic RATB ;
    • Spectacol de muzica si dans — prezentat de elevii Colegiului National de Informatica Tudor Vianu .
  • Marti, 2 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru — prezentat de elevii Colegiului National Ion Creanga;
    • Spectacol de teatru si dans — prezentat de elevii din Scoala Superioara Comerciala Nicolae Kretzulescu .
  • Miercuri, 3 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru — prezentat de elevii Colegiului Teoretic Dimitrie Bolintineanu .

Locatie: Club-Café Titu Maiorescu — Calea Văcăreşti, Nr. 189, Corp M, Sector 4, Bucuresti

Va asteptam sa fiti alaturi de noi!


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE DIN BUCUREŞTI organizează în data de 17 APRILIE 2013
a XX-a SESIUNE DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE A STUDENŢILOR ŞI MASTERANZILOR

 

Cu această ocazie, invităm să participe la manifestarea noastră toţi studenţii şi masteranzii Facultăţii de Ştiinţe Economice din Bucureşti , cu lucrări ştiinţifice care să aducă în discuţie cele mai recente tendinţe din domeniul economic.

De asemenea, invitaţia este adresată şi elevilor din liceele bucureştene, fiind un adevărat prilej pentru aceştia de a se obişnui cu atmosfera şi discursul academic.

Lucrările vor fi prezentate pe secţiuni:

  • Finanţe şi bănci;
  • Informatică de gestiune;
  • Contabilitate;
  • Drept şi comunicare;
  • Management şi marketing.

 

Vă aşteptăm să participaţi alături de studenţii noştri!

 

Coordonatori manifestare:

Asist.univ. Dana Florenta Simion

Asist.univ.dr. Luiza Teodorescu

Asist.univ.drd. Oana Claudia Ionescu

Sesiunea de Comunicări Științifice pentru Studenți

Invităm comunitatea de studenți și de cadre didactice din Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor să participe la ediția din acest an a Sesiunii de Comunicări Științifice Studențești care va avea loc în zilele de 20 Mai 2017, între orele 09.00 – 14.00, la sediul facultății noastre din București, Calea Văcărești, nr. 189, sector 4, Corp M.

 

Pentru înregistrare și orice alte informații suplimentare, vă rugăm să contactați coordonatorul acestui eveniment, Lect.univ.dr. Oana Claudia Ionescu, e-mail: oanaclaudia.ionescu@gmail.com.

 

Vă aşteptăm!

 


 

Atelierele de Antreprenoriat

Conferinţa Internaţională pentru Studenţi şi Elevi

„Economia Verde: provocări, constrângeri şi oportunităţi”

(Green Economy: chellanges, constraints and opportunities)

 

Conducerea Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti, vă invită să participaţi la a XXIV-a ediţie a Conferinţei Internaţionale pentru Studenţi şi Elevi „Economia Verde: provocări, constrângeri şi oportunităţi” (Green Economy: chellanges, constraints and opportunities).

Evenimentul va avea loc în data de 28 noiembrie 2016, între orele 10.00 – 16.00, la sediul facultăţii noastre din Bucureşti, Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Corp M. Participanţii (elevi, studenţi, coordonatori ştiinţifici) vor primi diplome şi/sau adeverinţe de participare.

Conferinţa este o excelentă oportunitate pentru un schimb constructiv de idei privind aspectele economice şi socio-umane ale economiei verzi, o temă de maximă importanţă şi actualitate. În acelaşi timp, conferinţa stabileşte un cadru de dialog şi colaborare între reprezentanţi ai mediului universitar şi liceal, între actuali şi potenţiali viitori studenţi.

Referenţii ştiinţifici vor selecta cele mai valoroase lucrări prezentate în cadrul conferinţei pentru a fi publicate într-o revistă indexată în baze de date internaţionale.

Termene limită pentru participare:

  • 20 noiembrie 2016 – trimiterea lucrării în extenso
  • 22 – 25 noiembrie 2016 – notificarea de acceptare a lucrării este trimisă de către organizatori

 

Pentru înregistrare şi orice alte informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi coordonatorul acestui eveniment, Lect.univ.dr. Oana Claudia Ionescu, e-mail: oanaclaudia.ionescu@gmail.com.

Programul detaliat al conferinţei va fi trimis tuturor participanţilor în 26 noiembrie 2016.

Vă aşteptăm!

 

 


 

Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor împreună cu COFACE România, prin Centrul de Excelență pentru Creșterea Calității Învățământului Superior Economic, îți oferă perspectiva angajării încă din timpul facultății!


 

Centrul de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic (CECCISE), impreuna cu Facultatea de Finante-Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor organizează workshopul “Servicii de performance advertising pentru afacerile online: Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads“

 

Centrul de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic (CECCISE), impreuna cu Facultatea de Finante-Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Titu Maiorescu organizeaza un nou seminar din seria Workshop eCommerce. Tematica pe care o propunem: “Servicii de performance advertising pentru afacerile online: Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads“.

Trainerii acestui eveniment sunt:

  • Valentin Ştirbu – Programmatic Media Manager, Prometheus Programmatic
  • Răzvan Mottok – Social Media and Marketing Manager, Republica BIO

 

Data: 19 Mai 2016
Ora: 14.00
Locaţia: Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Bucureşti – sediul Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor, corp M, sala M208

Ne propunem să discutăm despre:

  • Administrarea conturilor de Google AdWords/LinkedIn sau a unei pagini de Facebook/LinkedIn;
  • Campanii de marketing realizate prin Google AdWords/LinkedIn Ads/Facebook Ads;
  • Campanii de retargeting pe Google AdWords/Facebook Ads;
  • Campanii integrate de Google AdWordsFacebook Ads si Linkedin Ads;
  • Display ads: bannere, linkuri, video;
  • Sponsored ads: întrebari, sondaje, aplicaţii, evenimente;
  • Sponsored updates;
  • Mesaje postate de parteneri.

 

Platformele social media oferă o multitudine de oportunităţi companiilor care doresc să îşi creeze o reputaţie solidă în mediul online. Cu o strategie bine gândită, campaniile de marketing derulate în mediul online devin principalii  vectori de generare a lead-urilor, de convertire a acestora în clienţi şi, mai cu seama, de menţinere a publicului ţintă implicat şi interesat de o afacere.

Fie că vorbim despre Google AdWordsFacebook AdsLinkedIn Ads – principalele servicii de performance advertising – companiile din mediul online pot derula campanii de marketing dinamice şi eficiente, al căror scop principal este dorinţa de a prezenta produsele și serviciile unui public cât mai larg, având drept rezultat final transformarea acţiunilor utilizatorilor în prospecți sau clienţi.


 

Ciprian Stancu va susține conferinţa “Afacerile şi comerţul electronic. Studiu de caz: REPUBLICA BIO” la Workshop eBusiness


 

O noua promoție a cursului de Sisteme ERP, „Organizare, Productivitate și Control. Administrarea afacerii utilizând sistemul informatic integrat Pluriva ERP” organizat la Facultatea de Finanțe-Bănci, Contabilitate și Administrarea Afacerilor

 

O noua promotie a cursului de Sisteme ERP, „Organizare, Productivitate si Control. Administrarea afacerii utilizand sistemul informatic integrat Pluriva ERP”, a sustinut examenul de absolvire in luna aprilie 2015. Acesta este singurul curs de sisteme informatice ERP organizat in cadrul facultatilor economice din Romania. Cursurile de Sisteme ERP pentru Studentii Facultatii de Finante – Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor – Universitatea „Titu Maiorescu” au fost sustinute de catre mai multi manageri de proiect de implementare ERP – Pluriva si s-au desfasurat saptamanal, pe intreg anul universitar 2014 – 2015. Studentii participanti la curs au invatat cum sa utilizeze un sistem ERP in cadrul departamentelor unei firme, cum sa foloseasca rapoartele de business furnizate de sistemul informatic pentru a extrage informatii despre afacere si cum sa ia decizii bazate pe date corecte.

Absolventii cursului au primit diplome de absolvire din partea Pluriva, producator al sistemului integrat de gestiune Pluriva ERP, si a Facultatii de Finante – Banci, Contabilitate si Administrarea Afacerilor. Examenul final s-a desfasurat sub forma unei probe practice, in care studentii au efectuat anumite operatiuni in sistemul ERP.

Pe tot parcursul anului universitar, studentii au avut acces online la sistemul ERP, pe o instanta de lucru creata si configurata special pentru acest curs. Seminariile au acoperit procesul de implementare si configurare a unei solutii IT integrate intr-o firma romaneasca, incepand de la necesitatile de afaceri ce conduc la decizia implementarii si pana la obtinerea de rapoarte de afaceri. Participantii la curs au obtinut o viziune de ansamblu asupra implementarii si utilizarii unui sistem ERP intr-o companie: atat aspecte teoretice, pentru fixarea notiunilor principale, cat si cunostinte practice, legate de folosirea aplicatiei in activitatea de zi cu zi. Seminariile au inclus studii de caz de la implementari reale, finalizate cu succes la clienți din Romania, explicate detaliat de catre Project managerii Pluriva ERP.

Toti absolventii acestui curs vor beneficia in perioada urmatoare de un internship in cadrul companiei Pluriva, iar cei care vor dovedi competente avansate in utilizarea si configurarea aplicatiilor de business destinate clientilor vor fi angajati.

Vizitati site-ul companiei Pluriva pentru mai multe detalii: http://www.pluriva.com/noutati/studentii-cursului-de-sisteme-erp-organizat-de-pluriva-au-sustinut-examenul-de-absolvire/


 

A doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM)

Pe data de 5 decembrie 2014, începând cu ora 16:00, va avea loc ce-a de-a doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM) organizate de agenția Beans United, alături de partenerii săi HubSpot si Centrul de Excelență pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic al Facultăţii de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universității TituMaiorescu din Bucureşti.
Intitulat “Cum să generezi leaduri B2B calificate prin inbound marketing” seminarul se adresează profesioniștilor de marketing și vanzari precum si top managementului companiilor B2B care doresc să își crească vânzările, orientând marketingul companiei către nevoile clientului.
Pe parcursul acestui seminar, participanții vor vedea în ce constă inbound marketingul, care sunt rezultatele obținute de companiile care au adoptat această filosofie și cum pot face trecerea la inbound în 2015.
Participarea este gratuită, în baza locurilor disponibile.

 

UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU, ÎMPREUNĂ CU DEPARTAMENTUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII, MEDIUL DE AFACERI ȘI TURISM, DIN CADRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI, ORGANIZEAZĂ O SESIUNE DE INFORMARE

Universitatea Titu Maiorescu, împreună cu Departamentul Pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, din cadrul Guvernului României, organizează o sesiune de informare privind:
  • Programele naționale cu finanțare nerambursabilă de la bugetul de stat, adresate cu precădere tinerilor;
  • Proiectul ”Locuri de muncă subvenționate pentru TINEri”.
Speakeri:
  • Andreea Severa, Sef Birou “Romania HUB”;
  • Cristian Laudoniu, Consilier Biroul “One Stop Shop”.
Evenimentul va avea loc miercuri 3 decembrie 2014, ora 9, la sediul Universității Titu Maiorescu, din București, sector 4, Calea Văcărești, nr.189, corp M, sala 204.
Acest eveniment este adresat în special tinerilor, elevi, studenţi, absolvenţi.
 
Intrarea este liberă.
 

Vă aşteptăm!

 


 

UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU, ÎMPREUNĂ CU DEPARTAMENTUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII, MEDIUL DE AFACERI ȘI TURISM, DIN CADRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI, ORGANIZEAZĂ O SESIUNE DE INFORMARE

 

Universitatea Titu Maiorescu, împreună cu Departamentul Pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, din cadrul Guvernului României, organizează o sesiune de informare privind:

  • Programele naționale cu finanțare nerambursabilă de la bugetul de stat, adresate cu precădere tinerilor;
  • Proiectul ”Locuri de muncă subvenționate pentru TINEri”.

Evenimentul îi va avea ca invitaţi speciali pe:

  • Florin Nicolae Jianu – Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri și Turism;
  • Eugen Orlando Teodorovici – Ministrul Fondurilor Europene;
  • Mirela Iovu – Vicepreședinte CEC Bank;
  • Dorin Bodea – Director general Result Management, expert în dezvoltarea culturii și practicilor antreprenoriale.

Evenimentul va avea loc luni 27 octombrie 2014, ora 10, la sediul Universității Titu Maiorescu, din București, sector 4, Calea Văcărești, nr.189, corp M, Aula Magna.

Acest eveniment este adresat în special tinerilor, elevi, studenţi, absolvenţi.

Intrarea este liberă.

Vă aşteptăm!


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE, ÎMPREUNĂ CU BEANS UNITED, ORGANIZEAZĂ O SERIE DE 3 WORKSHOP-URI DESPRE MARKETING-UL ON-LINE

Universitatea Titu Maiorescu, prin Facultatea de Ştiinţe Economice, împreună cu Beans United, organizează o serie de 3 workshop-uri despre Marketing-ul On-line.

Workshop-urile vor avea o tematică diferită şi se vor desfăşura după următorul program:

3 aprilie 2014 : Totul despre SEO (Search Engine Optimization)
•    Ce este SEO
•    Evoluţia tehnicilor de optimizare
•    SEO tehnic
•    Cuvinte cheie
•    Content Marketing
•    Optimizarea on-page
•    Linkbuilding & Digital PR
•    Măsurarea rezultatelor & ROI

7 aprilie 2014 : Social Media pentru mediul de afaceri
•    Rolul reţelelor de socializare
•    Social Media în România
•    Strategii de Social Media
•    Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn pentru mediul de afaceri
•    Principiile unei comunitati
•    Cum masori rezultatele

28 aprilie 2014 : Publicitatea digitală
•    Cum functioneaza publicitatea platita
•    Google Network, Facebook si LinkedIn
•    PPM, PPC, PPL, PPS
•    Studiu de caz
•    Metrici in publicitatea platita

 

Speakerul evenimentului: ANDREEA MOISA, Managing Director la Beans United

Sesiunile de lucru vor avea loc la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice, din Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti – Corp M, astfel:

  • 3 aprilie 2014: sala M204, orele 14.00;
  • 7 aprilie 2014: sala M207, orele 14.00;
  • 28 aprilie 2014: sala M207, orele 14.00.

La eveniment sunt aşteptaţi să participe studenţii şi elevii interesaţi de marketing-ul on-line.

Intrarea este liberă.

Evenimentul este realizat cu sprijinul Centrului de Excelenţă pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic.


 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ

A XXI-A EDIȚIE A SESIUNII DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE PENTRU ELEVI ȘI STUDENȚI


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ BURSA LOCURILOR DE MUNCĂ – MĂSURI ACTIVE DE OCUPARE

MARȚI, 8 APRILIE 2013 – ORELE 10:00



ANUNȚ IMPORTANT

În data de 27.02.2014, Facultatea de Ştiinţe Economice din Bucureşti organizează workshop-ul cu tema “Eşti pregătit pentru interviul de angajare?”

Tematica evenimentului:

  • Recomandări practice în privinţa carierei;
  • Alegerea şi verificarea angajatorului;
  • Pregătirea pentru interviu;
  • Întocmirea CV-ului.

Invitat: Cristina ANESCU – Director Departament Resurse Umane, Romanian International Bank

Evenimentul va avea loc la ora 16.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice din Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti, Corp M, sala M102.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Centrului de Excelenţă pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic

Persoană de contact:

Vasilciuc Bogdan-Gabriel
Prodecan – Facultatea de Ştiinţe Economice

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE DIN UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU
DEMAREAZĂ PROIECTUL
“FII AMBASADOR ŞI PROMOVEAZĂ FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE”

 

Proiectul se adresează elevilor de liceu care doresc să se implice în activităţi de voluntariat.

CE TREBUIE SĂ FACI?

  • promovezi în cadrul comunităţii de elevi din liceul tău activităţile extracurriculare organizate la Facultatea de Ştiinţe Economice;
  • te implici în programe de dezvoltare pentru studenţi şi elevi;
  • te implici în organizarea de evenimente dedicate studenţilor şi elevilor;
  • participi la evenimente de interes pentru studenţi şi transmiţi informaţiile acumulate în cadrul comunităţii de elevi din liceul tău;
  • participi la studii de piaţă realizate pentru orientarea în carieră a tinerilor.

CU CE TE ALEGI?

  • vei fi ambasador maiorescian şi ai şansa să te faci remarcat în liceul tău;
  • înveţi despre marketing şi promovare în mediul online;
  • participi gratuit la toate evenimentele organizate în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice (workshopuri, festivaluri etc.);
  • apartenenţa la un grup format din lideri, studenţi ce prezintă interese comune cu tine;
  • ai posibilitatea de a efectua internshipuri în cadrul unor companii;
  • vei beneficia de diplome de participare.

 

Dacă te-am convins, te rugăm să ne trimiţi un CV la adresa bogdan.vasilciuc@www.utm.ro şi o scurtă motivaţie pentru care doreşti să FII AMBASADOR AL FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE ECONOMICE.


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ 
UN PROGRAM DE PREGĂTIRE A EXAMENULUI DE BACALAUREAT 2014 LA DISCIPLINELE MATEMATICĂ ŞI ECONOMIE 
PENTRU ELEVII DIN LICEELE BUCUREŞTENE

 

Conform tradiţiei din ultimii ani, Facultatea de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu organizează un program de pregătire a examenului de Bacalaureat 2014, pentru elevii de liceu care doresc să susţină probele la disciplinele Matematică şi Economie.

Activităţile de pregătire vor fi susţinute de cadre didactice ale facultăţii noastre, cu experienţă pedagogică şi implicate în activităţi specifice ciclului liceal.

Aceste activităţi nu presupun costuri din partea elevilor şi se vor desfăşura într-o atmosferă agreabilă, mobilizatoare, lipsită de stresul şi presiunea cauzate de evaluare şi notare.

Prin aceste întâlniri ne propunem:

  • rezolvarea de subiecte ce alcătuiesc modele de teste specifice probei;
  • tratarea succintă a conţinuturilor teoretice care stau la baza fiecărui enunţ în particular;
  • claritatea expunerii şi a redactării rezolvării;
  • clarificarea unor probleme specifice la care elevii au semne de întrebare;
  • acumularea de cunoştinţe, acoperirea unor lipsuri, însuşirea de tehnici şi metode necesare în rezolvarea subiectelor.

 

 Programul activităţilor: 

Data

Disciplina

Ora

 

Data

Disciplina

Ora

20.01.2014

Economie

16 – 18

21.01.2014

Matematică

16 – 18

27.01.2014

Economie

16 – 18

28.01.2014

Matematică

16 – 18

03.02.2014

Economie

16 – 18

04.02.2014

Matematică

16 – 18

17.02.2014

Economie

16 – 18

18.02.2014

Matematică

16 – 18

24.02.2014

Economie

16 – 18

25.02.2014

Matematică

16 – 18

10.03.2014

Economie

16 – 18

11.03.2014

Matematică

16 – 18

17.03.2014

Economie

16 – 18

18.03.2014

Matematică

16 – 18

24.03.2014

Economie

16 – 18

25.03.2014

Matematică

16 – 18

31.03.2014

Economie

16 – 18

01.04.2014

Matematică

16 – 18

07.04.2014

Economie

16 – 18

08.04.2014

Matematică

16 – 18

14.04.2014

Economie

16 – 18

15.04.2014

Matematică

16 – 18

28.04.2014

Economie

16 – 18

29.04.2014

Matematică

16 – 18

05.05.2014

Economie

16 – 18

06.05.2014

Matematică

16 – 18

12.05.2014

Economie

16 – 18

13.05.2014

Matematică

16 – 18

19.05.2014

Economie

16 – 18

20.05.2014

Matematică

16 – 18

26.05.2014

Economie

16 – 18

27.05.2014

Matematică

16 – 18

02.06.2014

Economie

16 – 18

03.06.2014

Matematică

16 – 18

 

Locaţia:

Facultatea de Ştiinţe Economice – Universitatea Titu Maiorescu
Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4, Bucureşti
Corp M, etaj 1, Sala M106

Conducerea Facultăţii de Stiinţe Economice îşi exprimă convingerea că, după promovarea examenului de bacalaureat, participanţii la acest program de pregătire ne vor călca pragul în calitate de studenţi, pentru formarea lor ulterioară în domeniile „finanţe şi bănci”, „contabilitate şi informatică de gestiune” şi „administrarea afacerilor”.

Detalii suplimentare despre această iniţiativă puteţi găsi şi pe internet, la adresele: www.utm.ro sau www.facebook.com/utmsteco.

Persoană de contact:

Lect.univ.dr. Bogdan Vasilciuc
Prodecan – Facultatea de Ştiinţe Economice
Universitatea Titu Maiorescu

 


 

WORKSHOP

“Tehnologii colaborative pentru activităţi de birou. Studiu de caz: Google Drive”

Facultatea de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu organizează în zilele de 3 şi 4 decembrie 2013 un workshop cu tema “Tehnologii colaborative pentru activităţi de birou. Studiu de caz: Google Drive”.

Teme de discuţie:

  • Crearea şi distribuirea de chestionare în mediul online;
  • Colectarea, gestionarea şi prelucrarea electronică a datelor;
  • Facilităţi pentru accesarea şi partajarea resurselor în cadrul echipelor de lucru virtuale;
  • Utilizarea tehnologiei “Cloud Computing” folosind servicii gratuite.

 

Programul workshop-ului:

  • Marţi – 3 decembrie 2013, orele 12.00
  • Miercuri – 4 decembrie 2013, orele 14.00

 

Locaţia: Facultatea de Ştiinţe Economice – Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, Bucureşti Corp M, sala 208

Invitat: Vlad Rădulescu

Sunt invitaţi să participe la acest workshop studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice din Universitatea Titu Maiorescu, studenţi ai altor facultăţi, precum şi alte persoane care doresc să afle despre locul şi rolul tehnologiei Google Drive, ca instrument de business.

 

VINO ŞI TU!


MASA ROTUNDĂ

“Universitatea şi Angajatorul – o echipă pentru calitatea educaţiei în ştiinţe economice”

Facultatea de Ştiinţe Economice a Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti, organizează Masa Rotundă cu tema Universitatea şi Angajatorul – o echipă pentru calitatea educaţiei în ştiinţe economice. Evenimentul va avea loc miercuri, 4 decembrie 2013, în Sala Sentaului Universităţii Titu Maiorescu din Str. Dâmbovnicului, Nr. 22, etaj 5, Sector 4, Bucureşti.

Manifestarea reuneşte personalităţi academice, reprezentanţi ai mediului de afaceri, ai organizaţiilor studenţeşti şi neguvernamentale şi ai instituţiilor publice, directori ai instituţiilor de învăţământ liceal şi specialişti în resurse umane.


Facultatea de Ştiinţe Economice, din nou în topul clasamentului realizat de Ministerului Educației Naționale privind ierarhizarea programelor de studii

Conform unui clasament publicat de MEN, privind ierarhizarea programelor de studii organizate de universitățile acreditate din sistemul național de învățământ conform art. 193 din Legea educației naționale nr. 1/2011 și prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 789/2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare în scopul clasificării universităților și ierarhizării programelor de studii:

  • Universitatea Titu Maiorescu ocupă primul loc în clasamentul universităţilor private din ţară, pe locul al II-lea în clasamentul universităţilor din Bucureşti care oferă programe de Contabilitate şi Finanţe, după ASE, şi pe locul al III-lea pentru programul Administrarea Afacerilor.
  • Programul de studii universitare de licenţa Contabilitate este al II-lea în topul celor mai bune programe derulate la universităţi din Bucureşti şi primul în cadrul universităţilor private din ţară.
  • Programul de studii universitare de licenţă Finanţe este al III-lea în topul celor mai bune programe derulate la universităţi din Bucureşti şi al II-lea în cadrul universităţilor private din ţară.

ANUNȚ IMPORTANT

Facultatea de Științe Economice a deschis un Centru de Studii Suport pentru învățământ la distanță la Curtea de Argeș pentru programul de studii de licență în specializările:

  • Contabilitate și Informatică de Gestiune
  • Finanțe-Bănci

 

Adresa: Curtea de Argeș – Bd. Basarabilor nr. 15 – Grupul Școlar Agricol (lângă Mănăstirea Argeșului)

Persoană de contact: Mihai Barbu – telefon: 0741.999.761

Email: utm_centru_ag@yahoo.com


 Universitatea Titu Maiorescu a obținut locul II la ediția a IV-a a Crosului Ecologiștilor

Studenta Simona Bucur (Facultatea de Științe Economice București) a obținut locul II la ediția a IV-a a Crosului Ecologiștilor, la care au mai participat studenți din Universitatea București, Universitatea Ecologică din București, Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” din București, precum și elevi din mai multe licee bucureștene.



Seminar științific – invitat prof.univ.dr. IPEK GURSEL TAPKI, KADIR HAS ÜNIVERSITESI, TURCIA

Miercuri 22 Mai 2013 de la orele 12.00, FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE din Bucureşti organizează un seminar ştiinţific cu tema: “Game Theory and Business Strategy”.

Invitat este doamna profesoară IPEK GURSEL TAPKI de la Universitatea KADIR HAS din TURCIA.

Vă aşteptăm la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice, din Calea Văcăreşti, Nr.189, Sector 4, Bucureşti, Corpul M, Sala 204

Invităm să participate la acest eveniment toţi studenţii şi masteranzii Universităţii Titu Maiorescu!


Serile de antreprenoriat de la TM Club Cafe

Vino joi la TM Club Café, sa afli cum sta treaba cu antreprenoriatul! Si de la cine altcineva decat Radu Ioan Tudorache – matematicianul-antreprenor?

Un antreprenor get-beget, de-a patra generatie, el e cel mai in masura sa iti dea raspunsuri la orice intrebari ai avea, oricat de incuietoare! Ba chiar te provocam sa ridici chestiuni cat mai originale la Q&A si te premiem pentru asta!

Partea culturala a serii va fi animata de muzica (live) a anilor în care Steve Jobs crea primul computer – Scorpions, Creedence, Beatles – si secvente din filme celebre care au avut ca subiect succesul in antreprenoriat!

Vino sa discutam pe marginea antreprenoriatului, cea mai noua si promitatoare directie pentru tinerii din secolul XXI si poate, curand, o decizie pe care o vei lua chiar tu in cariera!

Tombola si concursurile surpriza vor fi ingrediente gustoase :)

Data desfășurării: 23.05. 2013. Ora: 18:00. Locația: TM Club Cafe, Universitatea Titu Maiorescu – Str. Calea Văcăreşti, nr.189, sector 4, statia de metrou Timpuri Noi, autobuz 133.

Pe cine aşteptăm: elevi de liceu, studenţi, tineri absolvenţi.

Detalii şi înscriere: luiza@eventologii.com

Acces in limita a 100 de locuri: 50 RON – consumaţie inclusă/ pentru grupuri de elevi insotiti de profesor 10 RON/elev.


Seminar stiintific – invitat prof.univ.dr. RESUL AYDEMIR, KADIR HAS ÜNIVERSITESI, TURCIA

În data de 22 Aprilie 2013, invitatul Facultății de Științe Economice, prof.univ.dr. RESUL AYDEMIR, de la KADIR HAS UNIVERSITESI din Turcia, a susținut o prelegere cu tema “Managing in Competitive, Monopolistic andMonopolistically Competitive Markets”.


WORKSHOP CU TEMA
“OPORTUNITĂȚI ȘI AMENINȚĂRI ALE MODIFICĂRILOR INTERVENITE ÎN LEGISLAȚIA FISCALĂ ȘI CONTABILĂ”

Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Titu Maiorescu din Bucureşti are deosebita plăcere de a vă invita la workshop-ul „Oportunități și amenințări ale modificărilor intervenite în legislația fiscală și contabilă” ce va avea loc în data de 12 aprilie 2013, ora 14:00.

La eveniment şi-au confirmat prezenţa specialiști de renume din cadrul Ministerului Finanțelor Publice și ANAF. Lucrările workshop-ului vor cuprinde dezbateri cu privire la  închiderea exercițiului financiar 2012 și întocmirea Situațiilor financiare, precum și la modificările legislative în impozitarea venitului microîntreprinderii, impozitarea profitului, TVA la încasare, deducere TVA pentru protocol, combustibil achiziționat pentru autoturisme etc.

Pentru detalii, vă rugăm consultaţi invitația ataşată, precum și programul și tematica workshop-ului.

Acest workshop va fi desfășurat la sediul Universității Titu Maiorescu din București, Calea Văcărești, nr. 189, corp M.

Având în vedere numărul limitat de locuri disponibile, vă rugăm să vă înscrieţi pentru participare transmițând formularul anexat completat si copia OP-ului reprezentând plata taxei de participare la adresa: workshop.economic@prof.utm.ro

Vă mulţumim,Comitetul de organizare Workshop Fiscalitate 2013

Facultatea de Științe Economice

Universitatea Titu Maiorescu din București


SEMINAR ȘTIINȚIFIC

Profesorul Xavier Galiegue de la Universitatea din Orleans, Facultatea de Drept, Economie și Gestiune a susținut un seminar științific cu tema “Myth and facts about Environmental Innovation and Green Growth”, joi, 04 aprilie 2013, începând cu orele 16.


 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ORGANIZEAZĂ ÎN PERIOADA 1-3 APRILIE 2013
“FESTIVALUL DE TEATRU, MUZICĂ ȘI DANS” – EDIȚIA I

Partenerii nostrii pentru acest eveniment sunt:

  • Colegiul Economic Viilor
  • Liceul Tehnic R.A.T.B.
  • Colegiul Naţional de Informatică Tudor Vianu
  • Colegiul Naţional Ion Creangă
  • Şcoala Superioară Comercială Nicolae Kretzulescu
  • Colegiul Teoretic Dimitrie Bolintineanu

Spectacolele sunt organizate impreuna cu elevii liceelor partenere, si vor fi prezentate dupa urmatorul program:

  • Luni, 1 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru, muzica si dans — prezentat de elevi Colegiului Economic Viilor si Liceul Tehnic RATB ;
    • Spectacol de muzica si dans — prezentat de elevii Colegiului National de Informatica Tudor Vianu .
  • Marti, 2 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru — prezentat de elevii Colegiului National Ion Creanga;
    • Spectacol de teatru si dans — prezentat de elevii din Scoala Superioara Comerciala Nicolae Kretzulescu .
  • Miercuri, 3 Aprilie 2013 , orele 18.00
    • Spectacol de teatru — prezentat de elevii Colegiului Teoretic Dimitrie Bolintineanu .

Locatie: Club-Café Titu Maiorescu — Calea Văcăreşti, Nr. 189, Corp M, Sector 4, Bucuresti

Va asteptam sa fiti alaturi de noi!


 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE DIN BUCUREŞTI organizează în data de 17 APRILIE 2013
a XX-a SESIUNE DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE A STUDENŢILOR ŞI MASTERANZILOR

 

Cu această ocazie, invităm să participe la manifestarea noastră toţi studenţii şi masteranzii Facultăţii de Ştiinţe Economice din Bucureşti , cu lucrări ştiinţifice care să aducă în discuţie cele mai recente tendinţe din domeniul economic.

De asemenea, invitaţia este adresată şi elevilor din liceele bucureştene, fiind un adevărat prilej pentru aceştia de a se obişnui cu atmosfera şi discursul academic.

Lucrările vor fi prezentate pe secţiuni:

  • Finanţe şi bănci;
  • Informatică de gestiune;
  • Contabilitate;
  • Drept şi comunicare;
  • Management şi marketing.

 

Vă aşteptăm să participaţi alături de studenţii noştri!

 

Coordonatori manifestare:

Asist.univ. Dana Florenta Simion

Asist.univ.dr. Luiza Teodorescu

Asist.univ.drd. Oana Claudia Ionescu