CALENDAR VERIFICARE ANTIPLAGIAT, ÎNSCRIERE ŞI SUSȚINERE A EXAMENULUI DE LICENȚĂ/ DISERTAȚIE
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2025
PROGRAMELE DE STUDII MEDICINĂ DENTARĂ, TEHNICĂ DENTARĂ
Pentru susținerea examenului de licență/ disertație din sesiunea SEPTEMBRIE 2025, se vor parcurge următoarele etape:
- Verificarea antiplagiat
Vă informăm că pentru obținerea raportului antiplagiat studenții vor transmite un extras din lucrarea de licență în format word care să conțină prima pagină, material și metodă, rezultate, discuții, concluzii (NU se vor trimite introducerea, cuprinsul și referințele bibliografice). Documentul se va transmite obligatoriu de pe adresa profesională de e-mail, la următoara adresa de e-mail:
- Pentru programul de studii Medicina Dentara – medicina.dentara@univ.utm.ro
- Pentru programul de studii Tehnica Dentara – tehnica.dentara@univ.utm.ro
Verificarea este obligatorie!
Perioada de transmitere a documentelor: 01.08.2025 (08.00) – 20.08.2025 (11.59).
Vor fi acceptate pentru înscrierea la examenul de licență/ disertație, doar lucrările al căror procent de similitudine nu depășesc 50% pentru Coeficientul de similitudine 1 (determină ce procent din document conține fraze de 5 cuvinte sau mai lungi, găsite în bazele de date) și 5 % pentru Coeficientul de similitudine 2 (determină ce procent din document conține fraze de 25 de cuvinte sau mai lungi, găsite în bazele de date), conform Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/ disertație în anul universitar 2024-2025.
- Înscrierea la examenul de licență/ disertație
Înscrierile la examenul de licență se realizează în perioada 25 – 27 august 2025.
Dosarul pentru înscrierea la examenul de licență/ disertație trebuie sa cuprindă:
- Certificat de naştere – copie legalizată/copie conform cu originalul (la dosarul studentului)
- Certificat de căsătorie – copie legalizată/copie conform cu originalul (dacă este cazul) (la dosarul studentului)
- Copie C I / pașaport (la dosarul studentului)
- Diploma de bacalaureat original si copie legalizată/copie conform cu originalul (la dosarul studentului)
- 3 fotografii ¾ hârtie foto color neadezivă
- Fişa de lichidare
- Formular GDPR
- Cerere de înscriere la examenul de licență
- Declarație privind originalitatea lucrării de licență
- Referat semnat de coordonatorul lucrării de licență
- Lucrarea de licență printată + suport electronic (stick de memorie)
- Chitanţa care atestă plata taxei de licență în cuantum de 2 500 lei
Examenul de licență/ disertație se va desfășura în perioada 01 – 04 septembrie 2025
EXAMEN DE DISERTAȚIE
PROGRAMUL DE STUDII MEDICINĂ DENTARĂ
SESIUNEA IULIE 2025
- PROBA I – Proba scrisă: 08 IULIE 2025 – ora 09,00 Corp IOR 2 (Gheorghe Petrașcu 67B)
Prezentarea la sală se va face începând cu ora 08,00 cu C.I.
Repartiție pe săli sala A Palade
Proba practică: 10 IULIE 2025 – ora 09,00 Corp IOR 2 (Gheorghe Petrașcu 67B)
- PROBA II – Prezentarea și susținerea lucrării de disertație: 11 IULIE 2025 – ora 09,00 Corp IOR 2 (Gheorghe Petrașcu 67B)
CALENDAR VERIFICARE ANTIPLAGIAT, ÎNSCRIERE ŞI SUSȚINERE A EXAMENULUI DE DISERTATIE
SESIUNEA IULIE 2025
Pentru susținerea examenului de disertatie din sesiunea IULIE 2025, se vor parcurge următoarele etape:
- Verificarea antiplagiat
Vă informăm că pentru obținerea raportului antiplagiat studenții vor transmite un extras din lucrarea de disertatie în format word care să conțină prima pagină, material și metodă, rezultate, discuții, concluzii (NU se vor trimite introducerea, cuprinsul și referințele bibliografice). Documentul se va transmite obligatoriu de pe adresa profesională de e-mail, la următoara adresa de e-mail: licenta.medicina.dentara@univ.utm.ro
Verificarea este obligatorie!
Perioada de transmitere a documentelor: 01.05.2025 (08.00) – 30.05.2025 (11.59).
Vor fi acceptate pentru înscrierea la examenul de disertatie, doar lucrările al căror procent de similitudine nu depășesc 50% pentru Coeficientul de similitudine 1 (determină ce procent din document conține fraze de 5 cuvinte sau mai lungi, găsite în bazele de date) și 5 % pentru Coeficientul de similitudine 2 (determină ce procent din document conține fraze de 25 de cuvinte sau mai lungi, găsite în bazele de date), conform Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenelor de finalizare a studiilor în anul universitar 2024-2025.
Prima verificare a lucrării de disertație este gratuită, iar pentru următoarele/următoarele verificări (dacă este necesar) absolventul trebuie să achite o taxă de 100 lei.
- Înscrierea la examenul de disertatie
Înscrierile la examenul de disertație se realizează în perioada 09 – 20 iunie 2025.
Dosarul pentru înscrierea la examenul de licență trebuie sa cuprindă:
- Certificat de naştere – copie legalizată/copie conform cu originalul (la dosarul studentului)
- Certificat de căsătorie – copie legalizată/copie conform cu originalul (dacă este cazul) (la dosarul studentului)
- Copie C I / pașaport (la dosarul studentului)
- Diploma de bacalaureat original si copie legalizată/copie conform cu originalul (la dosarul studentului)
- 3 fotografii ¾ hârtie foto color neadezivă
- Fişa de lichidare
- Formular GDPR
- Cerere de înscriere la examenul de disertație
- Declarație privind originalitatea lucrării de disertație
- Referat semnat de coordonatorul lucrării de disertație
- Lucrarea de disertatie printată + suport electronic (stick de memorie)
- Chitanţa care atestă plata taxei de licență în cuantum de 2 500 lei
Examenul de disertatie se va desfășura în perioada 08 – 11 iulie 2025