• Română
  • English
  • Français

CONTACT

Search
Generic filters
Exact matches only

Universitatea Titu Maiorescu

  • Acasă
  • Despre UTM
    • Prezentare
      • Scurt istoric
      • Înființare și acreditare
      • Cuvântul Preşedintelui C.A.
      • Cuvântul Rectorului
    • Organizare
      • Biroul Executiv
      • Senat
        • Membrii
        • Comisiile
        • Hotărâri
      • Consiliul de Administrație
        • Membrii
        • Hotarari
      • Servicii administrative
      • Comisia de etică
      • Concursuri
        • Concursuri didactice
    • Raportul anual al Rectorului 2020
    • Programul Managerial 2020-2024
    • Rapoarte de evaluare
      • Raportul anual al Rectorului – 2019
      • Raport de evaluare internă 2017 – 2018
      • Raport evaluare EUA
    • Asigurarea Calității
      • Organizare și regulamente
      • Manualul calității
      • Rapoarte anuale
      • Planuri operaționale și strategii
    • Bază juridică
      • Carta
      • Regulamente
      • Înființare și acreditare
      • Organigrama Universității Titu Maiorescu
    • Structuri conexe
      • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
      • Institutul Academic Titu Maiorescu
    • Alegeri 2020-2024
  • Facultăți
  • DOCTORAT
    • Prezentare IOSUD
    • Admitere IOSUD
    • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Drept
      • Avizier
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
      • Prezentare
      • Admitere 2020
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Susţineri teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Metodologia privind admiterea
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Programul de pregătire universitară avansată
    • Şcoala Doctorală Medicină
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Programul de studii doctorale
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Teze de abilitare
      • Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare
      • Avizier
    • Concurs Director CSUD
    • Regulament IOSUD
    • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
    • Raport de autoevaluare
    • Contact
  • Cercetare
    • Organizare
      • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
        2016-2020
      • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
      • Regulamente şi metodologii
      • Acorduri de parteneriat
    • Consiliul de Cercetare Științifică
    • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
      • Consiliul științific
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Documente interne
      • Statut
      • Personal de cercetare
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
      • Structura organizatorică
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Statut
      • Infrastructură
      • Personal de cercetare
      • Prezentare generală
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Proiecte Europene
      • Proiect POCU 109010
      • Proiect POC P_37_749
      • Proiect POSDRU 139945
      • Proiect POSDRU 141699
      • Proiect POSDRU 81566
      • Proiect POSDRU 61434
      • Proiect POSDRU 57836
      • Proiecte în parteneriat
    • Competiție Internă
      • Competiție Proiecte 2018
      • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
    • Programul manifestărilor științifice
    • Conferinţa Internaţională “EDUCAŢIE ŞI CREATIVITATE
      PENTRU O SOCIETATE BAZATĂ PE CUNOAŞTERE”
    • Editura UTM
      • Lucrări recente
      • Catalog
      • Informaţii şi date de contact
  • Actualitate
    • Evenimente Maioresciene
    • Noutăți
    • Comunicate de Presă
  • Taxe
  • COVID – 19

Regulamente

Acasă \ Despre UTM

  • Structura – cadru a anului universitar 2020-2021
  • Metodologia de selectare prin concurs public a decanilor facultăților UTM pentru mandatul 2020-2024 și Anexele 1-3 la această Metodologie
  • Plan de măsuri privind organizarea activității în cadrul Universității „Titu Maiorescu” în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Senatului Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti pentru mandatul 2020-2024
  • Regulament de organizare și funcționare a Consilului de Administrație a Universității Titu Maiorescu din București pentru ciclul academic 2020-2024
  • Hotararea Senatului de continuare a activităților didactice în scenariul hibrid
  • Hotărârea de aprobare a Metodologiei de acordare a titlului onorific de profesor emerit și Metodologia de acordare a titlului onorific de profesor emerit 
  • Hotărârea de numire a Comisiei de Etică universitară a UTM
  • Procedura privind înscrierea online în cadrul admiterii în ciclurile universitare de licență și masterat 2020-2021
  • Procedura de desfășurare online a concursului de admitere la programele în limba engleză
  • Regulament privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2020-2021
  • Regulamentul cadru pentru Programul de pregătire prin rezidențiat
  • Metodologia privind recunoașterea în cadrul Universității ”Titu Maiorescu” a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
  • Metodologia privind recunoașterea în cadrul Universității ”Titu Maiorescu” a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
  • Procedura privind recunoașterea autonomă de către Universitatea”Titu Maiorescu” din București a diplomei și titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate
  • Procedura operațională privind validarea de catre senat a programelor de studii postuniversitare
  • Metodologie privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea ”Titu Maiorescu” pentru perioada 2020-2024 și Anexe la Metodologie
  • Procedura privind organizarea activității didactice pentru studiile universitare de master
  • Regulament privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2019-2020
  • Structura-cadru a anului universitar 2019-2020
  • Metodologie de organizare și desfășurare a referendumului universitar la nivelul Universității Titu Maiorescu din București pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
  • Regulament privind elaborarea planurilor de învățământ pentru programele de studii universitare de licență și master
  • Structura anului universitar 2018-2019
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclurile de studii universitare de licență și master pentru anul universitar 2020-2021
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de licență și disertație
  • Regulament privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2018-2019
  • Hotărârea nr. 49/13.07.2018 a Senatului UTM referitoare la modificarea Regulamentului privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2018-2019
  • Regulament-cadru de organizare și desfășurare a practicii de specialitate a studenților de la studiile universitare de licență și master
  • Regulament de organizare și funcționare a anului pregătitor de limba română pentru cetățenii străini
  • Regulament privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2017-2018
  • Structura anului universitar 2017-2018
  • Metodologia privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţi
  • Hotărâre de suspendare a acordării burselor prevăzute de art. 3 din Metodologiei privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţi, pentru anul 2019-2020
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Universității Titu Maiorescu
  • Organigrama Universității Titu Maiorescu
  • Metodologia de normare a activităților didactice și elaborare a statelor de funcții ale personalului didactic la ciclurile de studii universitare de licență și master
  • Codul drepturilor și obligațiilor studenților din Universitatea Titu Maiorescu
  • Regulament de organizare, finanțare și desfășurare a activității de cercetare științifică în Universitatea Titu Maiorescu
  • Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului public de ocupare a postului de Director al Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD Universitatea Titu Maiorescu
  • Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Titu Maiorescu pentru perioada 2016-2020
  • Metodologia de organizare și desfăşurare a referendumului universitar la nivelul Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului
  • Regulament privind mobilitățile în cadrul Programului comunitar LLP/Erasmus
  • Metodologia proprie cu privire la ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
  • Regulament de organizare și funcționare a Departamentului Relații Internaționale
  • Procedura privind monitorizarea traseului profesional al absolvenților
  • Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a programelor de studii universitare de doctorat în cadrul Universității Titu Maiorescu din București
  • Regulament intern al Universității Titu Maiorescu
  • Regulament intern al Universității Titu Maiorescu – Anexa 1: Procedura de evaluare a cadrelor didactice și de cercetare științifică. Criterii și standarde de performanță
  • Regulament intern al Universității Titu Maiorescu – Anexa 2: Procedura de evaluare a personalului didactic și de cercetare auxiliar și nedidactic. Criterii generale de evaluare profesională
  • Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii în Universitatea Titu Maiorescu din Bucureşti
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Comisiei de etică universitară
  • Regulament de organizare şi funcţionare a căminului studențesc al Universității Titu Maiorescu
  • Metodologia de desemnare a membrilor Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD Universitatea Titu Maiorescu
  • Metodologia de selectare prin concurs public a decanilor facultăţilor Universităţii Titu Maiorescu
  • Regulament de organizare şi desfăşurare a studiilor universitare de licenţă şi master
  • Regulament privind organizarea, desfășurarea și finalizarea programelor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă
  • Codul de etică şi deontologie profesională universitară
  • Codul asigurării calităţii în activitatea didactică şi de cercetare ştiinţifică
  • Regulament privind acordarea titlurilor, medaliilor şi diplomelor onorifice în Universitatea Titu Maiorescu
  • Metodologie privind evaluarea excelenței și acordarea unor forme de sprijin şi sustinere în activitatea de cercetare ştiinţifică
  • Regulament privind regimul juridic al actelor de studii şi al documentelor de evidenţă a parcursului universitar
  • Metodologie privind înscrierea si înmatricularea studenţilor străini la studii universitare de licenţă si masterat
  • Metodologie proprie de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Centrului de Consiliere şi Orientare în Carieră (CCOC)
  • Metodologia de înfiinţare şi evaluare periodică a Centrelor de cercetare în Universitatea “Titu Maiorescu”
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Bibliotecii Avram Filipaş a Universităţii Titu Maiorescu
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Editurii Universităţii Titu Maiorescu
  • Regulament privind activitatea profesională a studenţilor în Sistemul European de Credite Transferabile
  • Metodologia de evaluare a rezultatelor învăţării
  • Regulament de organizare și funcționare a Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității în Universitatea Titu Maiorescu
  • Manualul calității în Universitatea Titu Maiorescu
  • Strategia instituțională privind creșterea calității serviciilor educaționale și de cercetare în Universitatea Titu Maiorescu 2016-2020
  • Plan operațional privind creșterea calității serviciilor educaționale și de cercetare în anul universitar 2016-2017
  • Raport de evaluare internă privind calitatea serviciilor educaționale și de cercetare în Universitatea Titu Maiorescu pentru anul universitar 2015-2016
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă
  • Regulament privind organizarea, desfășurarea și normarea activităților didactice pentru învățământul la distanță
  • Sistem de asigurare a calității pentru menținerea obiectivelor programelor ID la nivelul standardelor ARACIS
  • Regulament de organizare şi desfășurare a activităților tutoriale în cadrul Departamentului Învățământ la Distanță
  • Procesul de perfecționare a personalului implicat în programele de învăţământ la distanţă
  • Procesul de monitorizare a planurilor de învățământ
  • Procesul de reactualizare periodică a materialelor de studiu pe baza experiențelor anterioare
  • Procesul de perfecționare a sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională
  • Procesul de evaluare periodică a performanțelor coordonatorilor de disciplină și tutorilor
  • Ghid norme etice privind utilizarea platformei AeL
  • Ghid de consiliere profesională a studenților în tehnologia ID
  • Prezentarea modului concret de desfășurare a activităților din cadrul programului ID

Facultatea de Drept Bucureşti

Calea Văcăreşti nr.187, Bucureşti
Telefon: 021.330.11.74
Email: drept@univ.utm.ro


Facultatea de Finanţe-Bănci, Contabilitate şi Administrarea Afacerilor

Calea Văcăreşti nr.189, Bucureşti
Telefon: 021.324.83.26
Email: stiinte.economice@univ.utm.ro


Facultatea de Farmacie

Bd. Gh. Şincai nr.16, Bucureşti
Telefon: 021.794.70.92
Email: farmacie@univ.utm.ro


Facultatea de Psihologie

Calea Văcăreşti nr.187, Bucureşti
Telefon: 021.330.26.80
Email: psihologie@univ.utm.ro


Facultatea de Ştiinţele Comunicării şi Relaţii Internaţionale

Calea Văcăreşti nr.189, Bucureşti
Telefon: 021.330.20.61
Email: fscri@univ.utm.ro


Facultatea de Medicină

Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A, Bucureşti
Telefon: 021.324.30.13
Email: medicina.generala@univ.utm.ro


Facultatea de Informatică

Calea Văcăreşti nr.189, Bucureşti
Telefon: 021.330.10.83
Email: informatica@univ.utm.ro


Facultatea de Drept și Științe Economice Tg. Jiu

B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
Telefon: 0253.21.03.03, 0253.22.11.16
Email: drept.tgjiu@univ.utm.ro


Facultatea de Medicină Dentară

Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A, Bucureşti
Telefon: 021.325.14.16
Email: medicina.dentara@univ.utm.ro


Facultatea de Asistență Medicală Tg. Jiu

B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
Telefon: 0253.221.116, 0727.736.350
Email: asistentamedicala.tgjiu@univ.utm.ro




Universitatea
TITU MAIORESCU

Str. Dâmbovnicului 22, București
Telefon: 021 316 16 46
Email: rectorat@univ.utm.ro

TOP
Universitatea Titu Maiorescu este înregistrată ca operator în Registrul de evidenţă a prelucrării datelor cu caracter personal, gestionat de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, sub nr. 17621, având ca scop declarat "educaţie şi cultură", "statistică" şi "cercetare ştiinţifică".
Website dezvoltat de SenDesign
  • Acasă
  • Despre UTM
    • Prezentare
      • Scurt istoric
      • Înființare și acreditare
      • Cuvântul Preşedintelui C.A.
      • Cuvântul Rectorului
    • Organizare
      • Biroul Executiv
      • Senat
        • Membrii
        • Comisiile
        • Hotărâri
      • Consiliul de Administrație
        • Membrii
        • Hotarari
      • Servicii administrative
      • Comisia de etică
      • Concursuri
        • Concursuri didactice
    • Raportul anual al Rectorului 2020
    • Programul Managerial 2020-2024
    • Rapoarte de evaluare
      • Raportul anual al Rectorului – 2019
      • Raport de evaluare internă 2017 – 2018
      • Raport evaluare EUA
    • Asigurarea Calității
      • Organizare și regulamente
      • Manualul calității
      • Rapoarte anuale
      • Planuri operaționale și strategii
    • Bază juridică
      • Carta
      • Regulamente
      • Înființare și acreditare
      • Organigrama Universității Titu Maiorescu
    • Structuri conexe
      • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
      • Institutul Academic Titu Maiorescu
    • Alegeri 2020-2024
  • Facultăți
  • DOCTORAT
    • Prezentare IOSUD
    • Admitere IOSUD
    • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Drept
      • Avizier
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
      • Prezentare
      • Admitere 2020
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Susţineri teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Metodologia privind admiterea
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Programul de pregătire universitară avansată
    • Şcoala Doctorală Medicină
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Programul de studii doctorale
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Teze de abilitare
      • Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare
      • Avizier
    • Concurs Director CSUD
    • Regulament IOSUD
    • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
    • Raport de autoevaluare
    • Contact
  • Cercetare
    • Organizare
      • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
        2016-2020
      • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
      • Regulamente şi metodologii
      • Acorduri de parteneriat
    • Consiliul de Cercetare Științifică
    • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
      • Consiliul științific
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Documente interne
      • Statut
      • Personal de cercetare
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
      • Structura organizatorică
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Statut
      • Infrastructură
      • Personal de cercetare
      • Prezentare generală
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Proiecte Europene
      • Proiect POCU 109010
      • Proiect POC P_37_749
      • Proiect POSDRU 139945
      • Proiect POSDRU 141699
      • Proiect POSDRU 81566
      • Proiect POSDRU 61434
      • Proiect POSDRU 57836
      • Proiecte în parteneriat
    • Competiție Internă
      • Competiție Proiecte 2018
      • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
    • Programul manifestărilor științifice
    • Conferinţa Internaţională “EDUCAŢIE ŞI CREATIVITATE
      PENTRU O SOCIETATE BAZATĂ PE CUNOAŞTERE”
    • Editura UTM
      • Lucrări recente
      • Catalog
      • Informaţii şi date de contact
  • Actualitate
    • Evenimente Maioresciene
    • Noutăți
    • Comunicate de Presă
  • Taxe
  • COVID – 19
  • Română
  • English
  • Français
Acest website folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. De acord Află mai mult
Politica de utilizare Cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.