• Română
  • English
  • Français

CONTACT

Universitatea Titu Maiorescu

  • Acasă
  • Despre UTM
    • Prezentare
      • Scurt istoric
      • Înființare și acreditare
      • Cuvântul Preşedintelui C.A.
      • Cuvântul Rectorului
    • Organizare
      • Biroul Executiv
      • Senat
        • Membrii
        • Comisiile
        • Hotărâri
      • Consiliul de Administrație
        • Membrii
        • Hotarari
      • Servicii administrative
      • Comisia de etică
      • Concursuri
        • Concursuri didactice
    • Strategia de dezvoltare 2020-2024
    • Rapoarte de evaluare
      • Raportul anual al Rectorului 2022
      • Raportul anual al Rectorului 2021
      • Raportul anual al Rectorului 2020
      • Raportul anual al Rectorului 2019
      • Situații financiare Ian. 2020 – Sept. 2021
      • Raport evaluare EUA
    • Asigurarea Calității
      • Declarația Rectorului privind Politica în domeniul calității în Universitatea Titu Maiorescu
      • Raportul de audit intern in domeniul calității 2022
      • Programul de management al sistemului de management al calității
      • Registrul Riscurilor
      • Organizare și regulamente
      • Manualul calității
      • Rapoarte anuale
      • Planuri operaționale și strategii
    • Bază juridică
      • Carta
      • Regulamente
      • Înființare și acreditare
      • Organigrama Universității Titu Maiorescu
    • Structuri conexe
      • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
      • Institutul Academic Titu Maiorescu
    • Alegeri 2020-2024
  • Facultăți
  • DOCTORAT
    • Prezentare IOSUD
    • Admitere IOSUD
    • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Drept
      • Avizier
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Metodologia privind admiterea
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Programul de pregătire universitară avansată
    • Şcoala Doctorală Medicină
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Programul de studii doctorale
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Contract de studii universitare de doctorat
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Teze de abilitare
      • Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare
      • Avizier
    • Situație reactualizată a studenților doctoranzi/conducător de doctorat
    • Regulament IOSUD
    • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
    • Raport de autoevaluare
    • Contact
  • Cercetare
    • Organizare
      • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
        2016-2020
      • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
      • Regulamente şi metodologii
      • Acorduri de parteneriat
    • Programul strategic de cercetare științăfică 2020-2024
    • Consiliul de Cercetare Științifică
    • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
      • Consiliul științific
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2023
      • Documente interne
      • Statut
      • Personal de cercetare
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
      • Structura organizatorică
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Statut
      • Infrastructură
      • Personal de cercetare
      • Prezentare generală
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Proiecte Europene
      • Proiect POCU 133276
      • Proiect POCU 133315
      • Proiect POCU 109010
      • Proiect POC P_37_749
      • Proiect POSDRU 139945
      • Proiect POSDRU 141699
      • Proiect POSDRU 81566
      • Proiect POSDRU 61434
      • Proiect POSDRU 57836
      • Proiecte în parteneriat
    • Competiție Internă
      • Competiție Proiecte
      • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
    • Programul manifestărilor științifice
    • Conferinţa Internaţională “EDUCAŢIE ŞI CREATIVITATE
      PENTRU O SOCIETATE BAZATĂ PE CUNOAŞTERE”
    • Editura UTM
      • Lucrări recente
      • Catalog
      • Informaţii şi date de contact
  • Actualitate
    • Evenimente Maioresciene
    • Noutăți
    • Comunicate de Presă
  • Studenți
    • Portal
    • Taxe studii
    • Facilități studenți
    • Campus
    • Acte studii
    • Asociația Studenților Maiorescieni
    • Asociatia AUMAM
    • Asociația Alumni
  • Internațional
    • Admission 2022
    • Why Study at TMU ?
    • Medicine in English
    • Dental Medicine in English
    • Preparatory Year for Romanian Language
    • Erasmus+
    • Centrul pentru Drepturile Omului (CEDROM)
    • Centrul de Documentare Europeană
    • Centre de réussite universitaire
    • Contact

Regulamente

  1. Acasă
  2. Despre UTM

  • Structura anului universitar 2023-2024
  • Regulamentul privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2023-2024

  • Structura-cadru a anului universitar 2022-2023 . Hotararea Senatului nr. 36/23.02.2023 privind aprobarea modificarii Structurii anului universitar 2022-2023
  • Regulamentul privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2022-2023
  • Regulament privind activitatea profesională a studenţilor în Sistemul European de Credite Transferabile
  • Procedură operațională de soluționare a cererilor de prelucrare a datelor cu caracter personal
  • Metodologie proprie cu privire la ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Universității Titu Maiorescu
  • Organigrama Universității Titu Maiorescu
  • Procedura operațională privind programele de stimulare a studenților cu performanțe înalte de învățare și de sprijinire a studenților cu dificultăți de învățare, a studenților netradiționali sau a celor aflați în situații de risc
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de licență și disertație în anul universitar 2021-2022
  • Regulament de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă şi master, în programele de studii psihopedagogice, în programele de studii postuniversitare și în programul pregătitor de limba română pentru anul universitar 2023-2024.
  • Regulamentul de organizare si desfășurare a admiterii în ciclurile de studi universitare de licență și master, în programele de studii psihopedagogice, în programele de studii postuniversitare și în programul pregătitor de limba română pentru anul universitar 2022-2023
  • Regulamentul privind protectia datelor cu caracter personal și Procedura aferentă acestuia
  • Procedura privind prevenirea plagiatului
  • Metodologia privind mobilitatea academică a studenților străini, cetățeni ai Ucrainei, dar și ai altor state, care au fost înmatriculați în instituții de învățământ superior din Ucraina pentru anul universitar 2021-2022
  • Hotararea Senatului UTM referitoare la completarea locului vacant in Comisia de Etica
  • Hotararea Senatului de aprobare a modificarii Regulamentului privind mobilitatile in cadrul Programului Erasmus+ si a componentei Comisiilor pentru mobilitati cu cele 2 anexe ale sale (Comisiile)
  • Regulamentul privind mobilitatile in cadrul Programului Erasmus+
  • Regulament de organizare si functionare a Departamentului de Specialitate cu Profil Psihopedagogic

  • Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de absolvire a programelor de formare psihopedagogica
  • Metodologia de organizare a programelor de formare psihopedagogica prin Departamentul de Specialitate cu Profil Psihopedagogic
  • Procedura de soluționare a conflictelor ce pot să apară în procesul de predare-învățare
  • Procedura de evaluare a cadrelor didactice
  • Procedura de soluționare a contestațiilor la examenele scrise
  • Procedura privind organizarea activităților didactice pentru studiile universitare de licență
  • Procedura privind urmarirea și controlul modului de desfășurare a activităților didactice
  • Regulament de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă şi disertație în anul universitar 2022-2023
  • Regulamentul privind nomenclatorul de taxe pentru anul universitar 2021-2022
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclurile de studii universitare de licență și master pentru anul universitar 2021-2022
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de licență și disertație pentru anul universitar 2021-2022
  • Structura-cadru a anului universitar 2021-2022
  • Structura – cadru a anului universitar 2020-2021
  • Metodologia de selectare prin concurs public a decanilor facultăților UTM pentru mandatul 2020-2024 și Anexele 1-3 la această Metodologie
  • Plan de măsuri privind organizarea activității în cadrul Universității „Titu Maiorescu” în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Senatului Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti pentru mandatul 2020-2024
  • Regulament de organizare și funcționare a Consilului de Administrație a Universității Titu Maiorescu din București pentru ciclul academic 2020-2024
  • Hotararea Senatului de continuare a activităților didactice în scenariul hibrid
  • Hotărârea de aprobare a Metodologiei de acordare a titlului onorific de profesor emerit și Metodologia de acordare a titlului onorific de profesor emerit 

  • Procedura privind înscrierea online în cadrul admiterii în ciclurile universitare de licență și masterat 2020-2021
  • Procedura de desfășurare online a concursului de admitere la programele în limba engleză

  • Regulamentul cadru pentru Programul de pregătire prin rezidențiat
  • Metodologia privind recunoașterea în cadrul Universității ”Titu Maiorescu” a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
  • Metodologia privind recunoașterea în cadrul Universității ”Titu Maiorescu” a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
  • Procedura privind recunoașterea autonomă de către Universitatea”Titu Maiorescu” din București a diplomei și titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate
  • Procedura operațională privind validarea de catre senat a programelor de studii postuniversitare
  • Metodologie privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea ”Titu Maiorescu” pentru perioada 2020-2024 și Anexe la Metodologie
  • Procedura privind organizarea activității didactice pentru studiile universitare de master
  • Metodologie de organizare și desfășurare a referendumului universitar la nivelul Universității Titu Maiorescu din București pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
  • Regulament privind elaborarea planurilor de învățământ pentru programele de studii universitare de licență și master
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclurile de studii universitare de licență și master pentru anul universitar 2020-2021
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de licență și disertație
  • Regulament-cadru de organizare și desfășurare a practicii de specialitate a studenților de la studiile universitare de licență și master
  • Regulament de organizare și funcționare a anului pregătitor de limba română pentru cetățenii străini
  • Metodologia privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţi
  • Hotărâre de suspendare a acordării burselor prevăzute de art. 3 din Metodologiei privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţi, pentru anul 2019-2020

  • Metodologia de normare a activităților didactice și elaborare a statelor de funcții ale personalului didactic la ciclurile de studii universitare de licență și master
  • Codul drepturilor și obligațiilor studenților din Universitatea Titu Maiorescu
  • Regulament de organizare, finanțare și desfășurare a activității de cercetare științifică în Universitatea Titu Maiorescu
  • Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului public de ocupare a postului de Director al Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD Universitatea Titu Maiorescu
  • Regulament privind mobilitățile în cadrul Programului comunitar LLP/Erasmus
  • Metodologia proprie cu privire la ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
  • Regulament de organizare și funcționare a Departamentului Relații Internaționale
  • Procedura privind monitorizarea traseului profesional al absolvenților
  • Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a programelor de studii universitare de doctorat în cadrul Universității Titu Maiorescu din București
  • Regulament intern al Universității Titu Maiorescu
    • Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii în Universitatea Titu Maiorescu din Bucureşti
    • Regulament de organizare şi funcţionare a Comisiei de etică universitară
    • Metodologia de desemnare a membrilor Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD Universitatea Titu Maiorescu
    • Regulament de organizare şi desfăşurare a studiilor universitare de licenţă şi master
    • Regulament privind organizarea, desfășurarea și finalizarea programelor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă
    • Codul de etică şi deontologie profesională universitară
    • Codul asigurării calităţii în activitatea didactică şi de cercetare ştiinţifică
    • Regulament privind acordarea titlurilor, medaliilor şi diplomelor onorifice în Universitatea Titu Maiorescu
    • Metodologie privind evaluarea excelenței și acordarea unor forme de sprijin şi sustinere în activitatea de cercetare ştiinţifică
    • Regulament privind emiterea și gestionarea documentelor universitare. 
    • Regulament de organizare şi funcţionare a Centrului de Consiliere şi Orientare în Carieră (CCOC)
    • Metodologia de înfiinţare şi evaluare periodică a Centrelor de cercetare în Universitatea “Titu Maiorescu”
    • Regulament de organizare şi funcţionare a Bibliotecii Avram Filipaş a Universităţii Titu Maiorescu
    • Regulament de organizare şi funcţionare a Editurii Universităţii Titu Maiorescu
    • Metodologia de evaluare a rezultatelor învăţării
    • Regulament de organizare și funcționare a Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității în Universitatea Titu Maiorescu
    • Manualul calității în Universitatea Titu Maiorescu
    • Strategia instituțională privind creșterea calității serviciilor educaționale și de cercetare în Universitatea Titu Maiorescu 2016-2020
    • Plan operațional privind creșterea calității serviciilor educaționale și de cercetare în anul universitar 2016-2017
    • Raport de evaluare internă privind calitatea serviciilor educaționale și de cercetare în Universitatea Titu Maiorescu pentru anul universitar 2015-2016
    • Regulament de organizare şi funcţionare a Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă
    • Regulament privind organizarea, desfășurarea și normarea activităților didactice pentru învățământul la distanță
    • Ghid de elaborare a suporturilor de curs ID
    • Procedură operaţională de evaluare periodică a performanțelor întregului personal implicat în programele de studii ID
    • Procedură operațională privind actualizarea periodică a materialelor de studiu
    • Procedură operațională privind asigurarea echivalenței activitătilor din planul de invățământ de la ID cu cele de IF
    • Procedură operatională privind monitorizarea și evaluarea procesului didactic de comunicare în cadrul programelor de studii la ID
    • Procedură operațională privind procesul de perfecționare a personalului la ID
    • Ghid de consiliere profesională a studenților în tehnologia ID
    • Regulament de organizare și funcționare a căminului studențesc al Universității Titu Maiorescu
    • Regulament de funcţionare  a cantinei – restaurant – cafenea pentru studenţi
    • Procedură GDPR angajați ai Universității Titu Maiorescu
    • Procedură operațională privind  emiterea și eliberarea actelor de studii 
    • Procedură privind restituirea taxelor de studii


    Facultatea de Drept Bucureşti

    Calea Văcăreşti nr.187,sector 4 Bucureşti
    Telefon: 021.330.11.74
    Email: drept@univ.utm.ro


    Facultatea de Științe Economice

    Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
    Telefon: 0723.380.044
    Email: stiinte.economice@univ.utm.ro


    Facultatea de Farmacie

    Bd. Gh. Şincai nr.16,sector 4 Bucureşti
    Telefon: 021.794.70.92
    Email: farmacie@univ.utm.ro


    Facultatea de Psihologie

    Calea Văcăreşti nr.187,sector 4, Bucureşti
    Telefon: 021.330.26.80
    Email: psihologie@univ.utm.ro


    Facultatea de Ştiinţele Comunicării şi Relaţii Internaţionale

    Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
    Telefon: 0723.101.668
    Email: fscri@univ.utm.ro


    Facultatea de Medicină

    Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A,sect. 3, Bucureşti
    Telefon: 021.324.30.13
    Email: medicina.generala@univ.utm.ro


    Facultatea de Informatică

    Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
    Telefon: 021.330.10.83
    Email: informatica@univ.utm.ro


    Facultatea de Drept și Științe Economice Tg. Jiu

    B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
    Telefon: 0253.21.03.03, 0253.22.11.16
    Email: drept.tgjiu@univ.utm.ro


    Facultatea de Medicină Dentară

    Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A, sect. 3, Bucureşti
    Telefon: 021.325.14.16
    Email: medicina.dentara@univ.utm.ro


    Facultatea de Asistență Medicală Tg. Jiu

    B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
    Telefon: 0253.221.116, 0727.736.350
    Email: asistentamedicala.tgjiu@univ.utm.ro



    Universitatea
    TITU MAIORESCU

    Str. Dâmbovnicului 22, sector 4, București,
    Telefon: 021 316 16 46
    Email: rectorat@univ.utm.ro



    Sesizări și Reclamații

    Formular reclamatie sesizare : click aici!


    TOP
    Protecția datelor cu caracter personal

    Website dezvoltat de SenDesign
    • Acasă
    • Despre UTM
      • Prezentare
        • Scurt istoric
        • Înființare și acreditare
        • Cuvântul Preşedintelui C.A.
        • Cuvântul Rectorului
      • Organizare
        • Biroul Executiv
        • Senat
          • Membrii
          • Comisiile
          • Hotărâri
        • Consiliul de Administrație
          • Membrii
          • Hotarari
        • Servicii administrative
        • Comisia de etică
        • Concursuri
          • Concursuri didactice
      • Strategia de dezvoltare 2020-2024
      • Rapoarte de evaluare
        • Raportul anual al Rectorului 2022
        • Raportul anual al Rectorului 2021
        • Raportul anual al Rectorului 2020
        • Raportul anual al Rectorului 2019
        • Situații financiare Ian. 2020 – Sept. 2021
        • Raport evaluare EUA
      • Asigurarea Calității
        • Declarația Rectorului privind Politica în domeniul calității în Universitatea Titu Maiorescu
        • Raportul de audit intern in domeniul calității 2022
        • Programul de management al sistemului de management al calității
        • Registrul Riscurilor
        • Organizare și regulamente
        • Manualul calității
        • Rapoarte anuale
        • Planuri operaționale și strategii
      • Bază juridică
        • Carta
        • Regulamente
        • Înființare și acreditare
        • Organigrama Universității Titu Maiorescu
      • Structuri conexe
        • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
        • Institutul Academic Titu Maiorescu
      • Alegeri 2020-2024
    • Facultăți
    • DOCTORAT
      • Prezentare IOSUD
      • Admitere IOSUD
      • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
      • Şcoala Doctorală Drept
        • Avizier
        • Admitere
        • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
        • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
        • Conducători de doctorat
        • Teze de doctorat
        • Planul de învățământ
        • Lista doctoranzilor
        • Regulament IOSUD
        • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
        • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
        • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
        • Prezentare
        • Admitere
        • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
        • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
        • Conducători de doctorat
        • Teze de doctorat
        • Planul de învățământ
        • Lista doctoranzilor
        • Regulament IOSUD
        • Metodologia privind admiterea
        • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
        • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
        • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
        • Programul de pregătire universitară avansată
      • Şcoala Doctorală Medicină
        • Admitere
        • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
        • Conducători de doctorat
        • Teze de doctorat
        • Programul de studii doctorale
        • Planul de învățământ
        • Lista doctoranzilor
        • Regulament IOSUD
        • Contract de studii universitare de doctorat
        • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
        • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
        • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Teze de abilitare
        • Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare
        • Avizier
      • Situație reactualizată a studenților doctoranzi/conducător de doctorat
      • Regulament IOSUD
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Raport de autoevaluare
      • Contact
    • Cercetare
      • Organizare
        • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
          2016-2020
        • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
        • Regulamente şi metodologii
        • Acorduri de parteneriat
      • Programul strategic de cercetare științăfică 2020-2024
      • Consiliul de Cercetare Științifică
      • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
        • Consiliul științific
        • Programul manifestărilor ştiinţifice 2023
        • Documente interne
        • Statut
        • Personal de cercetare
        • Rezultate cercetare
        • Anunțuri
      • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
        • Structura organizatorică
        • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
        • Statut
        • Infrastructură
        • Personal de cercetare
        • Prezentare generală
        • Rezultate cercetare
        • Anunțuri
      • Proiecte Europene
        • Proiect POCU 133276
        • Proiect POCU 133315
        • Proiect POCU 109010
        • Proiect POC P_37_749
        • Proiect POSDRU 139945
        • Proiect POSDRU 141699
        • Proiect POSDRU 81566
        • Proiect POSDRU 61434
        • Proiect POSDRU 57836
        • Proiecte în parteneriat
      • Competiție Internă
        • Competiție Proiecte
        • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
      • Programul manifestărilor științifice
      • Conferinţa Internaţională “EDUCAŢIE ŞI CREATIVITATE
        PENTRU O SOCIETATE BAZATĂ PE CUNOAŞTERE”
      • Editura UTM
        • Lucrări recente
        • Catalog
        • Informaţii şi date de contact
    • Actualitate
      • Evenimente Maioresciene
      • Noutăți
      • Comunicate de Presă
    • Studenți
      • Portal
      • Taxe studii
      • Facilități studenți
      • Campus
      • Acte studii
      • Asociația Studenților Maiorescieni
      • Asociatia AUMAM
      • Asociația Alumni
    • Internațional
      • Admission 2022
      • Why Study at TMU ?
      • Medicine in English
      • Dental Medicine in English
      • Preparatory Year for Romanian Language
      • Erasmus+
      • Centrul pentru Drepturile Omului (CEDROM)
      • Centrul de Documentare Europeană
      • Centre de réussite universitaire
      • Contact
    • Română
    • English
    • Français
    Acest website folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. De acord Află mai mult
    Politica de utilizare Cookie-uri

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Întotdeauna activate
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ