Cine se poate conecta pe portal?

Îți poți crea un cont personal, poți consulta oferta educațională a Universității Titu Maiorescu și te poți înscrie accesând portalul de admitere.

Datele personale, înscrierea la programul de studii de interes și documentele necesare se salvează în contul tău personal și pot fi accesate sau completate, până la validarea dosarului de către secretariatul facultății.

 

Cum se realizează conectarea pe portal?

Conectarea se realizează prin completarea câmpurilor de pe pagina de înregistrare: adresa de email, parolă. După creare contului, vei primi un email de confirmare a contului nou creat. Fără această confirmare, nu te poți conecta la portalul de admitere.

După conectare, te poți înscrie la programele de studii de interes pentru tine selectând facultatea, nivelul de studii (licență/ master) și programul de studii de interes. Te rugăm să urmezi pașii din portal, fiind informat în permanență pe email despre stadiul dosarului tău de înscriere.

 

Ce conține portalul ?

Portalul de admitere conține 2 secțiuni: Profil și Înscriere.

Secțiunea Profil este divizată în 3 subsecțiuni:

  1. Date personale, unde vei completa datele generale, locul nașterii, domiciliul stabil, actul/ actele de identitate, cetățenia/ cetățeniile.
  2. Studii liceale, unde vei completa informațiile despre liceul care a emis diploma de bacalaureat.
  3. Studii superioare, dacă este cazul, unde vei completa informațiile despre studiile superioare în curs sau absolvite.

Secțiunea Înscriere va conține toate înscrierile realizate, care este divizată în următoarele subsecțiuni:

  1. Detalii înscriere: unde vei putea vizualiza cetățenia declarată la studii și alte opțiuni specifice programului de studii
  2. Relații Internaționale: această secțiune este dedicată candidațiilor care iși vor depune dosarul de înscriere la Departamentul de Relații Internaționale, fiind solicitate informații specifice.
  3. Documente: aici vei putea încărca documentele din lista generată automat și vei putea semna olograf, direct în portal, documentele generate automat de către portal pe baza datelor dumneavoastră completate la pașii anteriori.
  4. Taxe: după prevalidarea dosarului de către secretariatul facultății, vei putea efectua plata online a taxei de admitere. În cazul în care vei fi declarat admis, tot în cadrul acestei secțiuni, vei putea efectua plata online a taxei de studii.
  5. Corespondență: este o secțiune prin care puteți transmite un mesaj către secretariatul facultății sau unde vei primi răspunsul din partea secretariatul facultății.
  6. Informații admitere: În cadrul acestei secțiuni vei putea vizualiza calendarul admiterii pentru înscrierea la programul de studiu selectat, detalii despre stadiul în care se află dosarul tău, notele și/sau calificativele obținute la fiecare probă a admiterii, inclusiv rezultatul final obținut la admitere.

Pentru detalii suplimentare, va rugam consultati ghidul pentru portalul de admitere online.

 

Suport tehnic

Pentru alte detalii suplimentare legate de procesul de admitere, te rugăm sa consulți pagina de admitere 2023 pentru programele de studii de interes pentru tine.