EXAMEN DE LICENȚĂ 2025
CALENDARUL EXAMENELOR DE FINALIZARE A STUDIILOR
SESIUNEA IULIE 2025
Nr. crt.
| Facultatea/Programul de studii | Ciclul de studii | Proba | Data |
1 |
Facultatea de Științe Economice | Licență CIG | Evaluarea cunoștințelor
| 09 iulie |
Susținerea lucrării
| 10 iulie | |||
Licență FB și AA | Evaluarea cunoștințelor
| 15 iulie | ||
Susținerea lucrării
| 16 iulie | |||
Master | Disertație
| 17 iulie |
Calendarul înscrierii la examenul de licență sesiunea IULIE 2025
- Perioada de înscriere:
23.06.2025 – 04.07.2025 9:00 – 15:30
Sâmbătă 28.06.2025 10:00 – 13:00
Dosarul de înscriere al candidatului pentru susținerea examenului de licență trebuie să conțină următoarele documente și acte:
- cerere-tip de înscriere: Descarcă cerere înscriere CIG, Descarcă cerere înscriere AA, Descarcă cerere înscriere FB,
- fişa de lichidare pentru absolvenţii proprii: Descarcă fișă de lichidare
- dovada achitării taxei de susţinere a examenului de licenţă ; (achitata prin portal, casierie luni-vineri, transfer bancar)
- notă de informare a candidatului la examenul de licență/formular de consimțământ pt prelucrarea datelor cu caracter personal: Descarcă notă de informare
- lucrarea de licenţă, printată şi pe suport electronic (stick memorie USB), însoţită de referatul îndrumătorului ştiinţific, și de declarația pe proprie răspundere a candidatului privind originalitatea conținutului lucrării: Descarcă referat; Descarcă declarație pe proprie răspundere
- diploma de bacalaureat, în original şi copie;
- certificat de naștere, copie;
- certificat de căsătorie (dacă este cazul), copie;
- orice alt act care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul), copie;
- copie CI/paşaport copie;
- două fotografii color format ¾;
- aprobarea consiliilor de administrație și a senatelor universitare ale universităţii absolvite şi ale UTM., în cazul candidaţilor de la alte universităţi.
a). proba 1: evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate, careconstă într-un examen oral, dintr-o tematică specifică pentru fiecare program de studii universitare în parte:
b) proba 2: prezentarea și susținerea lucrării de licență.
EXAMEN DE LICENȚĂ 2024
CALENDARUL EXAMENELOR DE FINALIZARE A STUDIILOR
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024
Nr. crt. | Facultatea/Programul de studii | Ciclul de studii | Proba | Data | |
1. | Facultatea de Științe Economice | Master
| Disertație CAEC | 17 septembrie 2024, ora 9.00 | |
Disertatie FPF | 17 septembrie 2024, ora 9.00 | ||||
Licență FB | PROBA 1- Evaluarea cunoștințelor | 18 septembrie 2024, ora 9.00 | |||
PROBA 2- Susținerea lucrării | 19 septembrie 2024, ora 9.00 | ||||
Licență AA | PROBA 1- Evaluarea cunoștințelor | 18 septembrie 2024, ora 9.00 | |||
PROBA 2- Susținerea lucrării | 19 septembrie 2024, ora 9.00 | ||||
Licență CIG | PROBA 1- Evaluarea cunoștințelor | 18 septembrie 2024, ora 9.00 | |||
PROBA 2- Susținerea lucrării | 19 septembrie 2024, ora 9.00 |
Calendarul înscrierii la examenul de licență sesiunea SEPTEMBRIE 2024
- Perioada de înscriere: 02.09.2024 – 13.09.2024 9:00 – 15:00
- Examenul de licenta constă în doua probe si anume:
- Evaluarea cunoștințelor: 18 septembrie ora 9.00
- Susținerea lucrării: 19 septembrie ora 9.00
Dosarul de înscriere al candidatului pentru susținerea examenului de licență trebuie să conțină următoarele documente și acte:
- cerere-tip de înscriere (de la secretariat);
- fişa de lichidare pentru absolvenţii proprii (de la secretariat);
- dovada achitării taxei de susţinere a examenului de licenţă ; (achitata prin portal, casierie luni-vineri, transfer bancar)
- notă de informare a candidatului la examenul de licență/formular de consimțământ pt prelucrarea datelor cu caracter personal (de la secretariat);
- lucrarea de licenţă, printată şi pe suport electronic (CD sau stick memorie USB), însoţită de referatul îndrumătorului ştiinţific, fișa de evidență a lucrării, precum şi de declarația pe proprie răspundere a candidatului privind originalitatea conținutului lucrării (de la secretariat);
- diploma de bacalaureat, în original şi copie;
- certificat de naștere, copie;
- certificat de căsătorie (dacă este cazul), copie;
- orice alt act care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul), copie;
- copie CI/paşaport copie;
- două fotografii color format ¾;
- aprobarea consiliilor de administrație și a senatelor universitare ale universităţii absolvite şi ale UTM., în cazul candidaţilor de la alte universităţi.