SECRETAR: Elvira Bucătaru
ADRESA: Str Gh. Petrascu 67, parter, secretariat: Medicină / Rezidențiat, sector 3, București, cod 031593
PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI – orele 10.00 – 12.00
MARȚI – orele 12.00 – 14.00
MIERCURI – orele 09.00 – 12.00
JOI – orele 13.00 – 15.00
VINERI – nu se lucrează cu publicul
E-mail: rezidentiat@univ.utm.ro
Telefon: 021.316.16.46, interior 411.
ANUNȚ
Pentru medicii care apartin de alte centre de pregatire dar doresc efectuarea unui stagiu la profesori de la Universitatea Titu Maiorescu este necesar procesul de detasare.
Detasarea medicilor rezidenți se poate aproba pe o perioadă de maxim un an de zile, pentru motive justificate:
- În scopul parcurgerii integrale a modulelor de pregătire în situația în care, un centrul universitar acreditat nu poate asigura desfașurarea stagiului respectiv
- Probleme de sănătate care necesită prezența acestora într-un alt centru universitar;
- Situații deosebite familiale sau locative;
- Alte situații
Pentru intocmirea dosarului de detașare sunt necesare cererile de plecare / primire și avizul spitalului plătitor , si copii ale dovezilor ce constituie motivele pentru care se solicită detașarea.
Dosarelev or fi trimise pe rezidentiat@univ.utm.ro
Pentru medicii rezidenti de la Universitatea Titu Maiorescu: acelasi proces de detasare insa dosarul va fi depus (online) în centrul în care se vor desfașura stagiile.
NOTĂ! Au fost inregistrate în system peste 60 de rotații de stagiu. Fiecare medic rezident își ia rotatia de stagiu emisa de la secretariat și o duce la spitalul plătitor.
Stimati medici rezidenți,
Având în vedere schimbările legislative ale Ordinului Nr. 1141/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidențiat în specialitățile prevăzute de Nomenclatorul specialităților medicale, medico-dentare și farmaceutice pentru rețeaua de asistență medicală, ce au intrat în vigoare la data de 01.09.2025, vă anunțăm că începând de astăzi 02.09.2025 vom prelua cererile pentru efectuarea stagiilor la profesorii coordonatori care apațin de Universitatea Titu Maiorescu.
Cererile pot fi aduse fizic la Departamentul Rezidențiat din str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București – în incinta Centrului Stomatologic, parter sau pot fi trimise pe adresa de e-mail: rezidentiat@univ.utm.ro.
Relații la telefon 021.316.16.46, int 411
În atenția medicilor rezidenți care au ales centrul de pregătire al Universității Titu Maiorescu
Referitor la noul ORDIN nr. 1.066 de efectuare a pregătirii prin rezidențiat vă informăm ca acesta NU va intra în vigoare în luna august.
Procedurile existente si binecunoscute: rotații de stagiu, detașări, avizări unități sanitare etc., rămân nemodificate. Vom afișa pe site cînd vom avea noi informații.
În perioada 04-14 august 2025 – concediu de odihnă.
In atentia medicilor rezidenti – specialitatea Medicină de Familie
Pentru semnarea cererilor de detașare, rotații de stagiu si alte documente, vă rugăm să vă prezentați în programul de audiențe al doamnei profesor coordonator, Conf.univ.dr. Ghinescu Minerva, în fiecare Miercuri, în intervalul orar 12.00 – 14.00 la sediul Facultății de Medicină din str. Gh. Petrașcu nr.67, secretariat Rezidențiat.
Pentru informații suplimentare, înregistrare cereri, ștampila departamentului, vă aștept la secretariat în programul cu publicul sau e-mail rezidentiat@univ.utm.ro
COORDONATORI ACREDITAȚI
Calendar ADMITERE nonUE 2025-2026
UTM procedura operațională admitere rezidenți state terțe
DEPARTAMENTUL PENTRU PROGRAME DE
PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT – DPPR
CALENDAR ADMITERE LA PROGRAMUL DE STUDII POSTUNIVERSITARE PRIN REZIDENȚIAT PENTRU CETĂȚENII DIN STATE TERȚE U.E.
SESIUNE
FEBRUARIE 2025
- PERIOADA DE ÎNSCRIERE PENTRU STUDIILE POSTUNIVERSITARE DE REZIDENȚIAT: 03 – 07 FEBRUARIE 2025;
- ELIBERARE FIȘE DE ELIGIBILITATE ȘI TRANSMITERE DOSARE CĂTRE DEPARTAMENTUL PENTRU PROGRAMUL DE PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT (DPPR)
- EVALUAREA DOSARELOR CANDIDAȚILOR DE CĂTRE DEPARTAMENTUL PENTRU PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT: 12 – 14 FEBRUARIE 2025;
- PUBLICAREA REZULTATELOR: 17 FEBRUARIE 2025;
- SCADENȚA PENTRU PLATA TAXEI DE ȘCOLARIZARE: 24 FEBRUARIE 2025;
- PREGĂTIREA ÎN REZIDENȚIAT ÎNCEPE LA DATA DE 03 MARTIE 2025. (se va afișa în timp util, calendarul întâlnirilor cu profesorii coordonatori: oră și locație)
Programele de pregătire disponibile:
MEDICINĂ DENTARĂ
- Protetică dentară
MEDICINĂ
- Medicină de familie, Medicină fizică și de Reabilitare, Chirurgie, Oftalmologie, Obstretică – Ginecologie, Boli Infecțioase, Cardiologie, Psihiatrie
Stimați medici rezidenți,
Vă mulțumim că ați ales Centrul de pregătire pentru programul de studii postuniversitare prin rezidențiat din cadrul Universității Titu Maiorescu din București, o Universitate de prestigiu, recunoscută pentru excelența academică și contribuțiile remarcabile în domeniul medical, care va contribui la dezvoltarea profesională ca medici specialiști.
Vă așteptăm la prima întâlnire cu profesorii coordonatori, conform programului stabilit. Prezența este obligatorie.
Marți, 07 ianuarie 2025
- CHIRURGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Prof.univ.dr Horia Barbu
Ora 11, Clinica Prof.Dr.Barbu, str. Alexandru Constantinescu nr. 6, etaj 1
Întalnirea are loc exclusiv cu medicii rezidenți înscriși la locurile cu taxă nonUE, cu medicii specialiști la a doua specialitate și cu medicii rezidenți anul 1 specialitatea Chirurgie dento-alveolară.
Miercuri, 08 ianuarie 2025
- PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Conf.univ.dr. Anca Popescu
Ora 11, s112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Ș.l. Dr. Tudor Ionescu
Ora 11, s102, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- ORTODONȚIE ȘI ORTOPEDIE DENTO-FACIALĂ, coordonator Conf. univ. dr. Marius Mariș,
Ora 9.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- PARODONTOLOGIE, coordonator Conf. univ. dr. Lelia Mihai
Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- PEDODONȚIE, coordonator Ș.l. Dr. Dana Cosac
Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- STOMATOLOGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr Florescu Anamaria
Ora 12.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- CHIRURGIE ORO-MAXILO FACIALA, coordonator Conf.univ.dr Moraru Liliana
Ora 10.00, Spitalul Universitar de Urgență Militar, etaj 7
- OBSTRETICĂ și GINECOLOGIE, coordonator Conf.univ.dr Nicodin Ovidiu
Ora 9.00, Spitalul Universitar de Urgență Militar
- CHIRURGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr. Dan Ulmeanu
Ora 8.00, Spitalul Nord Pipera, Bd Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, et 1 cabinet 18
- OFTALMOLOGIE, coordonator Ș.l. Dr. Manasia Daniela
Ora 9.00, Spitalul Wiiting, Oftalmologie
Vineri,10 ianuarie 2025
- CHIRURUGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Conf. univ, dr. Alexandru Burcea
Ora 10.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- ENDODONȚIE, coordonator Conf.univ.dr. Pangica Anna Maria
Ora 11.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București
- MEDICINĂ DE FAMILIE, coordonator Conf.univ.dr. Minerva Ghinescu
Ora 15.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București, Amfiteatrul Palade
Pentru îndrumarea către săli, detalii procedură pregătire, sunteți așteptați la secretariatul Departamentului Rezidențiat, de miercuri 08.01.2025 până vineri 10.01.2025, in functie de programul intalnirii cu profesorii coordonatori.
NOTĂ – pentru clarificari, informații, pînă la data de 8.01.2025 cand ne vom reîncepe activitatea, trimiteți e-mail pe adresa rezidentiat@univ.utm.ro și vă răspund în cel mai scurt timp.
Incepând cu data de 7 octombrie 2024 cei interesați să se înscrie la Programul de Pregătire prin Rezidențiat nonUE, vor lua legatura cu Departamentul Relații Internaționale.
REZULTATE
SCADENȚA PENTRU PLATA TAXEI DE ȘCOLARIZARE: 20 DECEMBRIE 2024
DETAȘĂRI
INFORMAȚII DETAȘARE – Universitatea Titu MAIORESCU (UTM)
Medicii rezidenți care solicită PLECAREA de la Universitatea Titu Maiorescu depun:
– Cerere Detașare PLECARE
– Copii ale actelor justificative ce stau la baza motivării pentru care se solicită detașarea;
– Avizul spitalului plătitor.
După aprobare, cererea insoțită de edocumentele cerute se se ridică de la secretariat, în vederea depunerii la centrul universitar de primire.
Rezidenții care solicită PRIMIREA la Universitatea Titu Maiorescu depun:
– Cererea de Detașare PRIMIRE
– Copii ale actelor justificative ce stau la baza motivării pentru care se solicită detașarea;
– Aprobarea universității / a coordonatorului din care pleacă medical rezident;
– Avizul spitalului plătitor
– După aprobarea documentelor de primire, medical resident va ridica detașarea pentrua fi depusă la spitalul plătitor
La fel ca la UMF C. Davila, recomandăm:
• Pe o cerere de detașare să fie documente pentru mai multe module astfel încât să acopere 6-9-12 luni de pregătire.
• Durata cererii de detașare să fie până în martie/aprilie și să fie urmată de un nou dosar care acoperă 6 ori 12 luni.
Cererile de detașare sunt actualizate conform noului Ordin 1066/3769/2025. Vă rugăm să folositi aceste cereri actualizate, nu pe cele vechi! Pentru orice nelamuriri contactați secretariatul Departamentului Rezidențiat.
Documentele pentru detașare pot fi trimise si pe adresa de e-mail: rezidentiat@univ.utm.ro
Anunț important pentru rezidenți
Ministerul Sănătății anunță organizarea în perioada martie-aprilie 2025, a unei sesiuni de schimbare a centrelor de pregătire pentru rezidenții (transfer).
Calendarul de desfășurare a acestei acțiuni este următorul:
Perioada de depunere a dosarelor la DSP (inclusiv prin poștă sau servicii de curierat) 13-27 martie 2025
Transmiterea de către DSP a solicitărilor înregistrate 2 aprilie 2025
Analizarea cererilor depuse 3-10 aprilie 2025
Afișarea cererilor admise/respinse 15 aprilie 2025
Schimbarea centrelor de pregătire 1 mai 2025
În vederea schimbării centrului de pregătire, solicitanții vor depune la direcţia de sănătate publică din centrul universitar în care acesta doreşte să continue pregătirea următoarele documente:
- a) cerere de schimbare a centrului de pregătire;
- b) documente justificative privind motivele solicitării;
- c) acordul de plecare al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
- d) acordul de primire al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
- e) acordul unui coordonator de rezidenţiat din specialitatea în care este confirmat rezidentul din centrul universitar de primire;
- f) acordul unităţii angajatoare, pentru rezidenţii pe post, iar rezidenţii pe loc vor prezenta avizul unei unităţi angajatoare din centrul universitar solicitat.
Solicitanții sunt rugați să depună numai acele avize care să poartă înscrisuri fără echivoc precum sintagma ”se aprobă” sau ”aviz favorabil”, însoțită de numele în clar al persoanei autorizate să semneze, precum și de semnătura olografă a acestei persoane și numărul de înregistrare de la instituția avizatoare.
Nu se vor lua în considerare dosarele depuse după data de 27 martie 2025, data poștei.
Criteriile de analiză a cererilor de schimbare a centrelor de pregătire sunt:
- a) anul de rezidenţiat (VI, V, …. I);
- b) unic susţinător al unui copil minor;
- c) soţ/soţie cu loc de muncă în centrul universitar solicitat;
- d) locuinţă în centrul universitar solicitat sau la mai puţin de 100 km;
- e) părinţi bolnavi sau alte persoane în întreţinere în centrul universitar solicitat;
- f) cadru didactic în centrul universitar solicitat.
Criteriile se aplică în ordinea enumerată mai sus.
Direcțiile de sănătate publică vor transmite Ministerului Sănătății până cel târziu la data de 2 aprilie 2025, tabelele (în format Excel) cu solicitările înregistrate, care vor cuprinde următoarele rubrici:
– numele şi prenumele;
– specialitatea;
– rezident pe loc/post
– unitatea sanitară de încadrare;
– anul de rezidenţiat;
– centrul universitar în care se pregăteşte;
– centrul universitar solicitat;
– numele coordonatorului care a acordat avizul de primire în centrul universitar solicitat
– unitatea sanitară care și-a dat acordul pentru a deveni unitate angajatoare
– motivele solicitării (pe scurt)
Pentru lista locurilor disponibile accesati: https://rezidentiat.ms.ro/transfer/transfer.html#
Cererile pentru obținerea aprobărilor Directorului de Departament și al Rectorului Universității Titu Maiorescu, se transmit secretariatului Departamentului de Pregătire în Rezidențiat.
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Ministerul Sănătăţii organizează înscrierea la programul de pregătire în cea de-a doua specialitate în regim cu taxă în perioada 01 noiembrie 2025 – 10 noiembrie 2025 pentru posesorii certificatului de medic, medic stomatolog, respectiv farmacist specialist, conform Ordin M.S. nr. 62/10.01.2024 publicat în Monitorul Oficial nr. 28 din 12 ianuarie 2024.
Mai multe informatii despre dosarul de inscriere accesati https://www.ms.ro/ro/informatii-de-interes-public/examene/examene-si-concursuri-nationale/publicatia-privind-inscrierea-la-programul-de-pregatire-in-cea-de-a-doua-specialitate-in-regim-cu-taxa-pentru-sesiunea-noiembrie-2025/
Candidații pot obține avizul instituţiilor de învăţământ medical superior privind înscrierea la programul de pregătire, pe specialitățile și locurile propuse pentru această sesiune, în perioada 25.10.2025-05.11.2025 inclusiv.
Pentru informatii, cereri tip si aprobari va adresati departamentului Rezidentiat al Universitatii Titu Maiorescu
PUBLICAȚIA
privind înscrierea la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă sesiunea martie 2025
Ministerul Sănătăţii organizează înscrierea la programul de pregătire în cea a doua specialitate în regim cu taxă în perioada 23 martie 2025 – 31 martie 2025 pentru posesorii certificatului de medic, medic stomatolog, respectiv farmacist specialist, conform Ordin M.S. nr. 62/10.01.2024 publicat în Monitorul Oficial nr. 28 din 12 ianuarie 2024.
Candidații pot obține avizul instituţiilor de învăţământ medical superior privind înscrierea la programul de pregătire, pe specialitățile și locurile propuse pentru această sesiune, în perioada 15.03.2025-24.03.2025 inclusiv.
Dosarele de înscriere pentru efectuarea programului de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, sesiunea martie 2025, vor fi transmise prin serviciile poștale la Direcția Reglementare și Formare Profesională Medicală din Strada Cristian Popișteanu nr. 1-3, sector 1, cod 010024, Bucureşti, în perioada 23.03.2025-31.03.2025, inclusiv, data poştei cel târziu 31.03.2025.
Dosarul candidatului cuprinde:
- cererea de înscriere, în care se va preciza: numele şi prenumele, locul actual de muncă şi tipul de contract de angajare, specialitatea actuală, specialitatea pentru care se doreşte înscrierea, datele de contact (nr. telefon, e-mail), precum și acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Anexei nr. 1 a Ordinului M.S. nr. 62/10.01.2024.
- acordul angajatorului de participare la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, cu precizarea specialităţii şi a centrului universitar de pregătire. Unităţile sanitare publice vor preciza, în adresă, modul de încadrare şi retribuire pe această perioadă, precum şi stabilirea programului de lucru, cu respectarea prevederilor Codului Muncii. Cei neîncadraţi vor declara pe proprie răspundere acest statut;
- avizul de înscriere la programul de pregătire eliberat de rectoratul sau după caz, decanatul instituţiilor de învăţământ medical superior;
- copia conform cu originalul a diplomei de medic, medic dentist sau farmacist (licență);
5.copia conform cu originalul a certificatului de medic specialist/primar în prima specialitate;
- copia conform cu originalul a certificatului de liberă practică sau a certificatului de membru al organizaţiei profesionale de profil, cu viza valabilă pentru anul în curs, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- certificat medical de sănătate conform prevederilor legale în vigoare, din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic (viză medic specialist/primar psihiatrie) pentru specialitatea solicitată-original;
- copia conform cu originalul a actului de identitate B.I./C.I., în termen de valabilitate;
- copia conform cu originalul a documentelor privind schimbarea numelui, dacă este cazul;
- angajamentul de plată privind taxa de participare la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, conform prevederilor Ordinului comun al ministrului sănătății și ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 973/4592/2010 privind aprobarea cuantumului taxei anuale pentru efectuarea stagiului de pregătire în vederea obținerii celei de-a doua specialități de către posesorii certificatului de specialist, cu completările ulterioare, conform modelului prevăzut în Anexa nr. 2 a Ordinului M.S. nr. 62/10.01.2024.
- declarația pe propria răspundere a candidatului că documentele depuse la dosarul de înscriere în copie, sunt conforme cu originalele deținute.
Cuantumul sumelor achitate pentru pregătirea în cea de a doua specialitate cu taxă, asumate prin angajamentul de plată, va fi verificat de către instituțiile abilitate aflate în subordinea Ministerului Sănătății, obligatoriu, la schimbarea stagiilor de pregătire sau dacă acestea au durata mai mare de 6 luni, semestrial.
În urma verificărilor, candidații care nu vor respecta termenii angajamentelor de plată vor fi eliminați din programul de pregătire, în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (3) din Ordinul ministrului sănătății și al ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 973/4592/2010, cu completările ulterioare.
După finalizarea tuturor verificărilor și efectuarea procedurilor necesare, la data de 31.05.2025 se vor afișa pe site-ul Ministerului Sănătăţii, www.ms.ro, listele aprobate ale medicilor înscrişi la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă din sesiunea martie 2025, pe specialități și centre universitare de pregătire, la rubrica Informații de interes public/Examene și concursuri.
Programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, va începe la data de 01.06.2025, cu efectuarea a 6 luni din stagiul de bază.
Dosarele incomplete se vor completa până la data de 06.06.2025. Candidații care nu vor completa dosarele până la această dată vor fi respinși.
Durata de pregătire în cea de a doua specialitate, în regim cu taxă este cea prevăzută de Ordinul ministerului sănătății nr. 1.509/2008 privind aprobarea Nomenclatorului de specialităţi medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală, cu modificările şi completările ulterioare.
Cerere înscriere a doua specialitate cu taxă
Documente necesare echivalarii stagiilor efectuate în străinătate:
- acordul coordonatorului de rezidențiat pentru recunoașterea stagiilor
- copie tradusă, legalizată a documentelor care atesta efectuare stagiilor în altă țară
- copie prima pagină a carnetului de rezident
- copie document schimbare nume (dacă este cazul)
SCHIMBAREA SPECIALITĂȚII
Medicii rezidenți, medicii stomatologi rezidenți și farmaciștii rezidenți pe loc pot solicita schimbarea specialității alese în urma concursului de rezidențiat, dacă au efectuat, până la data solicitării, mai puțin de jumătate din durata totală de pregătire în specialitatea respectivă, cu condiția ca punctajul obținut la concursul de rezidențiat promovat să fie cel puțin egal cu cel mai mic punctaj de la specialitatea solicitată în centrul universitar în care a fost repartizat inițial și numai cu avizul instituției de învățământ superior acreditate care asigură pregătirea în rezidențiat și al unui coordonator din centrul universitar de pregătire.
Schimbarea specialității se aprobă prin ordin al ministrului sănătății, o singură dată în baza aceluiași concurs de rezidențiat promovat.
Prin excepție de la prevederile alin. (1), medicii rezidenți pe loc, indiferent de anul de pregătire, care din motive obiective nu finalizează stagiul de rezidențiat în specialitatea obținută prin concurs pot solicita schimbarea specialității alese în specialitatea medicină de familie.
Schimbarea specialității se poate aproba pe baza următoarelor documente:
- cerere în nume propriu;
- copia actului de identitate în termen de valabilitate;
- copia carnetului de rezident;
- adeverință eliberată de unitatea angajatoare din care să rezulte data încadrării ca rezident și vechimea acumulată în această specialitate;
- copia documentelor de schimbare a numelui (certificat de căsătorie, certificat de divorț etc.), dacă este cazul;
- avizul de primire al coordonatorului/directorului de program; avizul va conține obligatoriu și recomandarea privind stagiile ce pot fi echivalate ca urmare a schimbării specialității; Avizul coordonatorului de program va conține obligatoriu recomandarea privind stagiile ce pot fi echivalate ca urmare a schimbării specialității.
- avizul instituției de învățământ superior acreditate care asigură pregătirea în rezidențiat.
Cererea de schimbare a specialității aprobată de coordonator, însoțită de documentele menționate se depune la secretariatul Departamentului Rezidențiat.
Detalii in ordinul nr. 1.066/3.769/2025 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice și al ministrului educației, cercetării și tineretului nr. 1.141/1.386/2007 https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/297076
Rezidenţiatul se poate întrerupe din următoarele motive: participarea la forme de pregătire în afara României, însoţirea soţului/soţiei în misiune oficială sau la studii în străinătate, concediu medical, concediu de maternitate, concediu pentru îngrijirea copilului până la 2 ani şi altele, potrivit legii.
Întreruperile de rezidenţiat, cu excepţia stagiilor de pregătire efectuate în afara României şi recunoscute, duc la prelungirea rezidenţiatului cu perioada respectivă.
Întreruperea nejustificată a rezidenţiatului pe o perioadă mai mare de 6 luni atrage măsura încetării calităţii de rezident.
Aveţi obligaţia să înştiinţaţi următoarele unităţi:
- Direcţia de Sănătate Publica București
- Departamentul pentru Pregătire prin Rezidențiat al Universității Titu Maiorescu
cu urmatoarele documente: cerere pentru întrerupere rezidențiat pentru obținerea acordului coordonatorului de rezidentiat.
La unitatea sanitara de încadrare se depun certificatele medicale, respectiv cererea de suspendare a contractului de muncă pentru concediu de creştere şi îngrijire copil în vârstă de până la 2 ani.
Perioada de concediu medical, concediu pre/postnatal și crestere și îngrijire copil, duce la prelungirea rezidențiatului.
Pentru obținerea aprobării prelungirii rezidențiatului aveți obligația de a trimite, înainte cu o lună de reluarea pregătirii în rezidenţiat, la Ministerului Sănătăţii – Direcția de politici de Resurse Umane în Sănătate – str. Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, București, urmatoarele documente:
- Avizul coordonatorului de rezidentiat
- Copie concediu medical
- Copia certificatului de naştere al copilului
- Copie document schimbare de nume (daca este cazul)
- Adeverinţă de la unitatea de încadrare care să cuprindă perioada concediului medical, pre/postnatal, respectiv perioada concediului de creştere şi îngrijire copil în vârsta de pana la 2 ani.
Perioada de concediu medical, concediu pre/postnatal și crestere și îngrijire copil, duce la prelungirea rezidențiatului.
Revine în sarcina rezidentului să solicite Ministerului Sănătăţii prelungirea stagiului de rezidenţiat cu perioada întreruptă, la reluarea activităţii.
Documente necesare pentru prelungirea rezidențiatului:
– Cerere
– Adeverință emisă de angajator( în original) din care să rezulte specialitatea, anul de rezidențiat și perioada/perioadele întreruperii activității, motivele
– Documente care să ateste motivul prelungirii rezidențiatului
– Copie act de identitate
– Copie certificat naștere copil(dacă este cazul)
– Copie document schimbare nume(dacă este cazul)
– Copie integrală carnet rezident
