• Română

021 316 16 46

Universitatea Titu Maiorescu

  • Acasă
  • Despre UTM
    • Prezentare
      • Scurt istoric
      • Înființare și acreditare
      • Cuvântul Preşedintelui C.A.
      • Cuvântul Rectorului
    • Organizare
      • Conducerea Universității
      • Senat
        • Membrii
        • Comisiile
        • Hotărâri
      • Consiliul de Administrație
        • Membrii
        • Hotărâri
      • Servicii administrative
      • Comisia de etică
      • Concursuri
        • Concursuri didactice
        • Cariere UTM
    • Strategia de dezvoltare 2020-2024
    • Rapoarte de evaluare
      • Raportul anual al Rectorului 2024
      • Raportul anual al Rectorului 2023
      • Raportul anual al Rectorului 2022
      • Raportul anual al Rectorului 2021
      • Raportul anual al Rectorului 2020
      • Raportul anual al Rectorului 2019
      • Situații financiare Ian. 2020 – Sept. 2021
      • Raport evaluare EUA
    • Asigurarea Calității
      • Declarația Rectorului privind Politica în domeniul calității în Universitatea Titu Maiorescu
      • Raportul de audit intern în domeniul calității 2023
      • Raportul de audit intern in domeniul calității 2022
      • Programul de management al sistemului de management al calității
      • Registrul Riscurilor
      • Organizare și regulamente
      • Manualul calității
      • Rapoarte anuale
      • Planuri operaționale și strategii
    • Bază juridică
      • Carta
      • Regulamente
      • Înființare și acreditare
      • Organigrama Universității Titu Maiorescu
    • Structuri conexe
      • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
      • Institutul Academic Titu Maiorescu
    • Alegeri universitare
  • Facultăți
  • DOCTORAT
    • Prezentare IOSUD
    • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Drept
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Contract de studii universitare domeniul drept
      • Documente utile doctoranzilor domeniul drept
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Contract de studii universitare domeniul medicină dentară
      • Documente utile doctoranzilor domeniul medicină dentară
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Programul de pregătire universitară avansată
    • Şcoala Doctorală Medicină
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Contract de studii universitare de doctorat domeniul medicină
      • Documente utile doctoranzilor domeniul medicină
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Abilitare
      • Metodologia privind obţinerea atestatului de abilitare
      • Avizier
      • Reglementări
    • Regulamente
    • Metodologii și Proceduri
    • Raport de autoevaluare
    • Informații de Secretariat
    • Contact
  • Cercetare
    • Organizare
      • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
        2016-2020
      • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
      • Regulamente şi metodologii
      • Acorduri de parteneriat
    • Programul strategic de cercetare științifică 2021-2025
    • Planul de Cercetare
    • Consiliul de Cercetare Științifică
    • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
      • Consiliul științific
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2025
      • Documente interne
      • Statut
      • Personal de cercetare
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
      • Structura organizatorică
      • Conferințe
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Statut
      • Infrastructură
      • Personal de cercetare
      • Prezentare generală
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Proiecte Europene
      • Proiect AI#connect
      • Proiect UpDigitalUTM
      • Proiect POCU 133276
      • Proiect POCU 133315
      • Proiect POCU 109010
      • Proiect POC P_37_749
      • Proiect POSDRU 139945
      • Proiect POSDRU 141699
      • Proiect POSDRU 81566
      • Proiect POSDRU 61434
      • Proiect POSDRU 57836
      • Proiecte în parteneriat
    • Competiție Internă
      • Competiție Proiecte
      • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
    • Conferințe
    • Programul manifestărilor științifice
    • Editura UTM
      • Lucrări recente
      • Catalog
      • Informaţii şi date de contact
  • ACTUALITATE
    • Noutăți
    • Evenimente Maioresciene
    • Comunicate de Presă
  • Studenți și Absolvenți
    • Portal
    • Teams
    • Taxe studii
    • Facilități studenți
    • Campus
    • Acte studii
    • Asociația Studenților Maiorescieni
    • Asociatia AUMAM
    • Asociația Alumni
  • Internațional
    • Admission 2025
    • Why Study at TMU ?
    • Medicine in English
    • Dental Medicine in English
    • Preparatory Year for Romanian Language
    • Erasmus+
    • Mobilitate Prin Transfer / Reînmatriculare În An Superior
    • Centrul pentru Drepturile Omului (CEDROM)
    • Centrul de Documentare Europeană
    • Centre de réussite universitaire
    • Regulamente DRI
    • Contact

Noutăți

  1. Acasă

Slide Slide Slide Slide

Susțineri publice teze de doctorat în cadrul Proiectului Modernizarea legislaţiei naţionale în contextul uniformizării dreptului la nivel european şi implicaţiile socio-politice asupra sistemului administrativ

Pentru cercetătorii doctoranzi, membri ai grupului țintă, una dintre cele mai importante momente ale cercetării științifice este reprezentat de susținerea publică a tezelor de doctorat.

În cadrul Proiectului Modernizarea legislaţiei naţionale în contextul uniformizării dreptului la nivel european şi implicaţiile socio-politice asupra sistemului administrativ au fost susținute teze de doctorat, teze care au fost apreciate de către Comisiile de susținere cu calificativul ”foarte bine”.

  1. Iftimiei Andra (fostă Mihăilă) (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 08.11.2014) – Constituționalizarea dreptului penal român şi francez, studiu de drept comparat
  2. Necula Mihai-Iulian (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 02.12.2014) – Valori creştine protejate prin normele dreptului penal
  3. Catargiu Magdalena (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 13.12.2014) – Persoanele morale fără scop lucrativ în dreptul european. Studiu comparativ istoric
  4. Ionaş Diana Geanina (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 13. IAN. 2015) – Legatul şi clauza de preciput în contextul uniformizării legislaţiei europene
  5. Erimia Cristina- Luiza (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 24 FEB. 2015) – Drepturile pacientului în lumina reglementărilor europene şi naţionale
  6. Vătăman Dan (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 24 FEB. 2015) – Personalitatea juridică a Uniunii Europene. Evoluţii normative şi jurisprudenţiale
  7. Bălan-Rusu Ioana (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 21.05.2015) – Asistenţa judiciară în materie penală la nivelul Uniunii Europene
  8. Rababah Mohammad-Ali (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 22.05.2015) – Spălarea banilor şi implicaţiile sale la nivel naţional şi european
  9. Bîrzu Bogdan Gheorghe (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 21.05.2015) – Reglementarea infracţiunilor de genocid şi contra umanităţii la nivel european
  10. Bogdan Aitana (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 22.05.2015) – Strategie şi doctrină în intelligence. Armonizarea cadrului legislativ naţional cu cel european
  11. Vasile Ana-Maria (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 02.06.2015) – Transmisiunea patrimoniului succesoral succesoral, opţiune, transmisiune, sezină, petiţie de ereditate, raportul donaţiilor
  12. Anghelescu Carla Alexandra (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 02.06.2015) –Nulitatea actului juridic civil în dreptul civil român în contextul uniformizării legislaţiei la nivel european
  13. Micu Gabriel (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 16.06.2015) – Uniformizarea dreptului la nivel european care reglementează statutul cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale – implicaţiile socio-politice asupra administraţiei româneşti
  14. Neagu Vasile (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 16.06.2015) – Protecţia drepturilor salariaţilor în dreptul european al muncii şi în dreptul intern
  15. Necula Ionel (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 17.06.2015) – Expertiza criminalistică în contextul armonizării legislaţiei la nivel european
  16. Cojanu Toma Cosmin (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 17.06.2015) – Investigarea criminalistică a infracţiunilor din domeniul dreptului de autor şi drepturilor conexe în contextul armonizării dreptului la nivel european
  17. Adam Anca Roxana (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 19.06.2015) – Reglementarea procedurii de insolvenţă prin Legea nr.85/2014 în context economic european
  18. Niemesch Oana Cristina (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 19.06.2015) – Aspecte noi privind faptul juridic licit în noul Cod civil. Studiu comparativ cu dreptul european
  19. Nour Andrada (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 22.07.2015) – Ocrotirea libertății și integrității sexuale a persoanei în context național, european și internațional
  20. Giurcă Bogdan Marin (SUSȚINERE TEZĂ ÎN 22.07.2015) – Aplicarea legii penale în timp, în lumina uniformizării legislației naționale cu cea a Uniunii Europene

Galerie foto


 

CONFERINŢA INTERNAŢIONALĂ DE DREPT, STUDII EUROPENE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE, EDIȚIA A III-A

Universitatea Titu Maiorescu – Facultatea de Drept
București, 21-23 aprilie 2015

Tema: DREPTUL ÎNTRE MODERNIZARE ȘI TRADIȚIE. IMPLICAȚII ASUPRA ORGANIZĂRII JURIDICE, POLITICE, ADMINISTRATIVE ȘI DE ORDINE PUBLICĂ

 

PROGRAMUL CONFERINȚEI

Cu o experienţă de aproape un deceniu în organizarea conferinţei internaţionale „Educaţie şi creativitate pentru o societate bazată pe cunoaştere”, desfăşurată în colaborare cu Academia Oamenilor de Ştiinţă din România, UNIVERSITATEA TITU MAIORESCU din Bucureşti a lansat, în anul 2013, o nouă provocare ştiinţifică prin organizarea Conferinţei Internaţionale de Drept, Studii Europene şi Relaţii Internaţionale. La primele ediții au fost prezentate peste 180 de lucrări științifice ale unor reputați profesori, cercetători și doctoranzi din România și din străinătate. Desfășurate trilingv, în română, engleză și franceză, cele doua editii s-au bucurat de prezența a peste 10 profesori de la universități din Spania, Italia, Franța, Israel.

Volumele editate in cadrul celor doua editii ale conferintei, realizate la Editura Hamangiu, au fost distribuite fiecărui participant la începerea lucrărilor și, ulterior, au fost distribuite la cei mai reputați profesori din România, precum și în bibliotecile universitare. Volumele au ISBN 978-606-678-642-3 si, respectiv, ISBN 978-606-27-0020-1.

Conferinţa internaţională de drept îşi propune să reunească laolaltă oameni de ştiinţă din structura academică, cercetători, cadre didactice universitare, doctoranzi, şi nu în ultimul rând, practicieni ai dreptului, pentru a face schimb şi a împărtăşi experienţele şi rezultatele lor de cercetare cu privire la cele mai diverse aspecte legate de reformarea legislaţiei în spiritul noilor curente naţionale, europene şi internaţionale, precum şi pentru a discuta despre provocările practice întâlnite şi soluţiile adoptate.

Avem credinţa sinceră că această importantă manifestare ştiinţifică va fi una dintre cele mai prestigioase evenimente din calendarul juridic naţional, cu ecou internaţional, oferind o oportunitate pentru discutarea problemelor de actualitate, care afectează comunitatea juridică, urmărind să evidenţieze noi soluţii şi interpretări.

Într-o lume în care sistemele juridice interferează tot mai mult, tradiţia juridică necesită o upgradare perpetuă pentru a răspunde diversităţii.Conferinţa pleacă de la ideea că LEGEA nu se dezvoltă abstract, ci este modelată de societate, de realitatea economic-socială, de medii intelectuale, culturale şi lingvistice, dar mai ales de necesităţi imediate şi de imprimarea unor soluţii adecvate.

Vă invităm să fiţi o fereastră deschisă a noilor interpretări.

Această conferință este organizată în cadrul proiectului POSDRU/159/1.5/S/141699, proiect strategic ID 141699, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Prezentarea lucrărilor conferinței se va desfășura pe  următoarele secţiuni: Drept privat; Drept public; Drept penal și Drept european.

Organizarea şi desfăşurarea Conferinţei Internaţionale de Drept, Studii Europene şi Relaţii Internaţionale-2015 se realizează în parteneriat cu Editura Hamangiu.

Conferinţa se va desfăşura în Bucureşti, la sediul Facultăţii de Drept-Universitatea Titu Maiorescu, din Calea Văcăreşti nr.187, sector 4.

Informaţii privind Conferinţa găsiţi pe site-ul Universităţii Titu Maiorescu/Facultatea de Drept: www.utm.ro.

Contact: Ispas Petruța-Elena – 0720.000.618; conferinta.drept@univ.utm.ro,

TERMENE

  • Expedierea studiului: 9 februarie 2015 (expedierea studiului se va face în limba engleză şi în limba română)
  • Notificarea acceptării studiului propus: 2 martie 2015
  • Publicarea programului conferinţei: 8 aprilie 2015
  • Desfăşurarea Conferinţei: 21-23 aprilie 2015

 


 

ANUNŢ MOBILITĂȚI EXTERNE

În vederea creşterii cooperării transnaţionale şi naţionale, unul dintre obiectivele specifice ale proiectului, proiect vor fi finanţate şi burse de mobilitate externă în scopul încurajării şi îmbunătăţirii mobilităţii academice, generatoare de cooperare a activităţilor ştiinţifice transnaţionale şi naţionale, inter universitare, la nivel naţional şi european.

Recrutarea beneficiarilor de burse de mobilitate externă se va realiza printr-un sistem transparent bazat pe evaluarea activităţilor de cercetare ştiinţifice întreprinsă de aceştia până la momentul eligibilităţii.

Perioada de desfășurare a mobilităților externe academice de către doctoranzi se încadrează în intervalul luna 4 –  luna 17, respectiv 08 iulie 2014-08 septembrie 2015, prevăzut în Graficul de implementare al proiectului.

În cadrul proiectului selecția participanților la mobilitățile externe doctorale se organizează în etape stabilite în funcție de programul de derulare al acestora.

Selecția I privind recrutarea doctoranzilor pentru mobilități externe se desfășoară pentru un număr de 8 locuri  repartizate după cum urmează:

  • 4  la Universidade da Coruña, Spania
  • 4  la L` Università Degli Studi di Verona – Dipartimento di Giurisprudenza, Italia

Calendarul Selecției I privind recrutarea doctoranzilor pentru mobilități externe


 

Conferinţă Internaţională – UNIFORMIZATION OF THE LAW – LEGAL EFFECTS AND SOCIAL, POLITICAL, ADMINISTRATIVE IMPLICATIONS
Iaşi, 23-25 octombrie 2014

 

În cadrul Proiectului Modernizarea legislaţiei naţionale în contextul uniformizării dreptului la nivel european şi implicaţiile socio-politice asupra sistemului administrativ, Universităţile partenere – Universitatea Titu Maiorescu, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iaşi şi Universitatea din Craiova, organizează prima Conferinţă Internaţională din Proiect,la Iaşi, în perioada 23-25 octombrie 2014. Conferinţa va fi indexată ISI Proceedings.

Secţiuni. Conferinţa va fi organizată pe 4 secţiuni: Drept privat, Drept Public, Ştiinţe Penale şi Drept european şi internaţional.

Tema Conferinţei se circumscrie temei proiectului şi anume: Uniformizarea dreptului – efecte juridice şi implicaţii sociale, politice şi administrative – Uniformization of the law – legal effects and social, political, administrative implications

Programul preliminar al Conferinţei include: Deschiderea Conferinţei (joi, 23 octombrie ora 17.00), Lucrările pe secţiuni (Vineri, 24 octombrie), Concluzii şi Închiderea lucrărilor (Sâmbătă, 25 octombrie, ora 9.00).

Calendarul Conferinţei:

  • 1 septembrie – 1 octombrie 2014: Înregistrarea lucrărilor
  • 1 octombrie – 15 octombrie 2014: Revizuirea lucrărilor. Realizarea Volumului în limba română
  • 23-25 octombrie 2014: Desfăşurarea Conferinţei
  • Noiembrie 2014: Indexarea în ISI Proceedings a volumului în limba engleză

Formatul lucrărilor. Lucrările vor fi redactate în Română şi în Engleză, după formatul ISI Proceedings. Formatul este o condiţie obligatorie pentru lucrările transmise spre publicare. Lucrările vor avea o întindere de 4/6 pagini, TNR 10, aşa cum este expres indicat în formatul standard.

Revizuirea lucrărilor. Lucrările depuse vor fi anonimizate, încadrate într-o secţiune şi supuse unui review din partea evaluatorilor universităţilor partenere, desemnaţi pentru respectiva secţiune. Concluziile procesului de revizuire vor fi comunicate autorilor; în cazul în care există sugestii privind o lucrare, autorul are obligaţia de a reface lucrarea în conformitate cu sugestiile transmise sub sancţiunea nepublicării. Condiţiile pentru revizuire vor fi comunicate punctual prin email.

Participanţii. Conferinţa se adresează în primul rând tuturor membrilor Grupului-ţintă din cadrul proiectului, doctoranzi şi cercetători post-doctorat. În al doilea rând, Conferinţa se adresează cadrelor didactice titulare ale facultăţilor de drept din cele trei universităţi partenere. În al treilea rând, Conferinţa se adresează membrilor mediului academic internaţional – conferinţa având caracter internaţional.

Publicarea nu este supusă niciunei forme de taxare, costurile fiind asigurate din proiect. În acest sens, lucrările Conferinţei trebuie să poate menţiunea: ”Această lucrare a fost finanţată din contractul POSDRU/159/1.5/S/141699, proiect strategic ID 141699, cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013” sau ”This work was supported by the strategic grant POSDRU/159/1.5/S/141699, Project ID 141699, co-financed by the European Social Fund within the Sectorial Operational Program Human Resourses Development 2007-2013”.

Contact. Pentru orice informaţii suplimentare şi pentru depunerea lucrărilor, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email: lawconf@uaic.ro

Conferinţa Internaţională „Uniformization of the Law – Legal Effects and Social, Political, Administrative Implications” – Iaşi, 23-25 octombrie 2014

Facultatea de Drept Bucureşti

Calea Văcăreşti nr.187,sector 4 Bucureşti
Email: drept@univ.utm.ro


Facultatea de Științe Economice

Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
Email: stiinte.economice@univ.utm.ro


Facultatea de Farmacie

Bd. Gh. Şincai nr.16,sector 4 Bucureşti
Email: farmacie@univ.utm.ro


Facultatea de Psihologie

Calea Văcăreşti nr.187,sector 4, Bucureşti
Email: secretariat.psihologie@univ.utm.ro


Facultatea de Ştiinţele Educației Comunicare și Relații Internaționale

Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
Email: fscri@univ.utm.ro


Facultatea de Medicină

Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A,sect. 3, Bucureşti
Email: medicina.generala@univ.utm.ro


Facultatea de Informatică

Calea Văcăreşti nr.189, sector 4, Bucureşti
Email: informatica@univ.utm.ro


Facultatea de Drept și Științe Economice Tg. Jiu

B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
Email: fdse.tgjiu@univ.utm.ro


Facultatea de Medicină Dentară

Str. Gheorghe Petraşcu nr.67A, sect. 3, Bucureşti
Email: medicina.dentara@univ.utm.ro


Facultatea de Asistență Medicală Tg. Jiu

B-dul Ecaterina Teodoroiu nr.100, Tg. Jiu
Email: asistentamedicala.tgjiu@univ.utm.ro



Universitatea
TITU MAIORESCU

Str. Dâmbovnicului 22, sector 4, București,
Email: rectorat@univ.utm.ro



Sesizări și Reclamații

Formular reclamație sesizare : click aici!



Legea 544/2001 - Informații de interes public

Formular solicitare click aici!


TOP
Protecția datelor cu caracter personal

Website dezvoltat de SenDesign
  • Acasă
  • Despre UTM
    • Prezentare
      • Scurt istoric
      • Înființare și acreditare
      • Cuvântul Preşedintelui C.A.
      • Cuvântul Rectorului
    • Organizare
      • Conducerea Universității
      • Senat
        • Membrii
        • Comisiile
        • Hotărâri
      • Consiliul de Administrație
        • Membrii
        • Hotărâri
      • Servicii administrative
      • Comisia de etică
      • Concursuri
        • Concursuri didactice
        • Cariere UTM
    • Strategia de dezvoltare 2020-2024
    • Rapoarte de evaluare
      • Raportul anual al Rectorului 2024
      • Raportul anual al Rectorului 2023
      • Raportul anual al Rectorului 2022
      • Raportul anual al Rectorului 2021
      • Raportul anual al Rectorului 2020
      • Raportul anual al Rectorului 2019
      • Situații financiare Ian. 2020 – Sept. 2021
      • Raport evaluare EUA
    • Asigurarea Calității
      • Declarația Rectorului privind Politica în domeniul calității în Universitatea Titu Maiorescu
      • Raportul de audit intern în domeniul calității 2023
      • Raportul de audit intern in domeniul calității 2022
      • Programul de management al sistemului de management al calității
      • Registrul Riscurilor
      • Organizare și regulamente
      • Manualul calității
      • Rapoarte anuale
      • Planuri operaționale și strategii
    • Bază juridică
      • Carta
      • Regulamente
      • Înființare și acreditare
      • Organigrama Universității Titu Maiorescu
    • Structuri conexe
      • Asociatia membrilor fondatori ai UTM
      • Institutul Academic Titu Maiorescu
    • Alegeri universitare
  • Facultăți
  • DOCTORAT
    • Prezentare IOSUD
    • Consiliul pentru studiile universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Drept
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Drept
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Contract de studii universitare domeniul drept
      • Documente utile doctoranzilor domeniul drept
      • Regulament IOSUD
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Şcoala Doctorală Medicină Dentară
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină Dentară
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Contract de studii universitare domeniul medicină dentară
      • Documente utile doctoranzilor domeniul medicină dentară
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Reguli privind structura și redactarea tezei de doctorat
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
      • Programul de pregătire universitară avansată
    • Şcoala Doctorală Medicină
      • Prezentare
      • Admitere
      • Structura Școlii Doctorale – domeniul Medicină
      • Finanţarea studiilor şi costuri suportate
      • Conducători de doctorat
      • Teze de doctorat
      • Planul de învățământ
      • Lista doctoranzilor
      • Regulament IOSUD
      • Contract de studii universitare de doctorat domeniul medicină
      • Documente utile doctoranzilor domeniul medicină
      • Regulamentul de organizare şi desfăşurare
      • Regulament finalizare a studiilor universitare de doctorat
    • Abilitare
      • Metodologia privind obţinerea atestatului de abilitare
      • Avizier
      • Reglementări
    • Regulamente
    • Metodologii și Proceduri
    • Raport de autoevaluare
    • Informații de Secretariat
    • Contact
  • Cercetare
    • Organizare
      • Strategia de cercetare, dezvoltare și inovare
        2016-2020
      • Structura organizatorică a activității de cercetare științifică
      • Regulamente şi metodologii
      • Acorduri de parteneriat
    • Programul strategic de cercetare științifică 2021-2025
    • Planul de Cercetare
    • Consiliul de Cercetare Științifică
    • Institutul de Studii, Cercetare, Dezvoltare și Inovare
      • Consiliul științific
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2025
      • Documente interne
      • Statut
      • Personal de cercetare
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Institutul de Cercetări Științifice Medicale “Nicolae Cajal”
      • Structura organizatorică
      • Conferințe
      • Programul manifestărilor ştiinţifice 2020
      • Statut
      • Infrastructură
      • Personal de cercetare
      • Prezentare generală
      • Rezultate cercetare
      • Anunțuri
    • Proiecte Europene
      • Proiect AI#connect
      • Proiect UpDigitalUTM
      • Proiect POCU 133276
      • Proiect POCU 133315
      • Proiect POCU 109010
      • Proiect POC P_37_749
      • Proiect POSDRU 139945
      • Proiect POSDRU 141699
      • Proiect POSDRU 81566
      • Proiect POSDRU 61434
      • Proiect POSDRU 57836
      • Proiecte în parteneriat
    • Competiție Internă
      • Competiție Proiecte
      • Evaluarea și premierea rezultatelor cercetării
    • Conferințe
    • Programul manifestărilor științifice
    • Editura UTM
      • Lucrări recente
      • Catalog
      • Informaţii şi date de contact
  • ACTUALITATE
    • Noutăți
    • Evenimente Maioresciene
    • Comunicate de Presă
  • Studenți și Absolvenți
    • Portal
    • Teams
    • Taxe studii
    • Facilități studenți
    • Campus
    • Acte studii
    • Asociația Studenților Maiorescieni
    • Asociatia AUMAM
    • Asociația Alumni
  • Internațional
    • Admission 2025
    • Why Study at TMU ?
    • Medicine in English
    • Dental Medicine in English
    • Preparatory Year for Romanian Language
    • Erasmus+
    • Mobilitate Prin Transfer / Reînmatriculare În An Superior
    • Centrul pentru Drepturile Omului (CEDROM)
    • Centrul de Documentare Europeană
    • Centre de réussite universitaire
    • Regulamente DRI
    • Contact
  • Română
Acest website folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. De acord Află mai mult
Politica de utilizare Cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ